Golob je bil na dvodnevnem vrhu v ZN, da je podpisal Pakt za zajeb prihodnosti! A vam je Golob povedal, kaj je podpisal v Združenih narodih? A se je posvetoval z vami? Ker to zadeva vas in vaše otroke
Premier Robert Golob je na sedežu ZN v New Yorku pozdravil potrditev pakta za prihodnost, ki so ga voditelji držav potrdili na začetku dvodnevnega vrha za prihodnost. No, ne tako hitro. Pakt za prihodnost so packali kar nekaj časa, in ko ga tako gledaš, je približno tako, kot da nam pripravljajo Hunger games v živo. Nekega dne se bomo zbudili in bo treba poslati 2 tekmovalca v Bruselj in New York na Hunger games. Zakaj?
Ker zdaj nismo dovolj glasni. Na koncu so zadevo sicer omilili in glavna pri tem je bila Rusija. Po osnutku bi generalni sekretar dobil diktatorske pravice, bil bi svetovni diktator. Pred začetkom so zato so dodali veliko neuporabnega besedičenja, da bi zmedli neprevidne.
Toda na koncu se od generalnega sekretarja le zahteva, da uporabi vsa pooblastila, ki jih že ima, in mu ni dovoljeno, da sam sprejema odločitve in in s tem nadvlada voljo držav članic, kot je bilo načrtovano. Gutteres verjetno diha v znak olajšanja. Če bi dobil te moči in jih nato uporabil v skladu z željami svojih gospodarjev, bi bil najbolj osovražen človek na planetu. Še enkrat smo se izognili usodni zakonodaji. Začasno. Do naslednjega poskusa, ki bo gotovo prišel.
Kdo je bil v slovenski skupini, ki so sodelovali pri pri pripravah in usklajevanju teksta Pakta za prihodnost? Imamo pravico vedeti.
Namen tega članka ni, da se strinjate z njim. Namen tega članka je, da boste postali jezni in začeli kopati po informacijah in zahtevati od izvoljenih predstavnikov, ki zastopajo nas, odgovore. In odgovornost. Začeti je treba vršiti pritisk na lakaje, ki se uklanjajo tako Evropski Uniji kot Združenim narodom kot svetovni zdravstveni organizaciji.
Pakt za prihodnost je katastrofa. To packarijo je za vas v New Yorku podpisal predsednik vlade Robert Golob.
A veste kaj je podpisal za vas?
Tale tekst je pripravila dr. Meryl Nass, ena od zdravnic, ki so ji suspendirali licenco za opravljanje dejavnosti po tem, ko je javno nasprotovala uradnim medicinskim doktrinam med COVID pandemijo in je od takrat postala glasna kritičarka strategij naddržavnih ustanov.
Kaj so poskušali spraviti skozi v 10 točkah sporoča Pakt za prihodnost? Pomembno je, da veste, kakšne so bile želje ustvarjalcev pakta za zajeb prihodnosti.
1. Globalno upravljanje je treba preoblikovati in okrepiti
"Preoblikovali bomo globalno upravljanje", kar bo vodilo "v svetlejšo prihodnost za vse človeštvo." Vendar bo to zahtevalo večje mednarodno sodelovanje in skladnost (complience - ubogljivost) do mednarodnega prava. [odstavki 3–5 in ukrep 41]
"Okrepili bomo sistem ZN" [Akcija 48]
2. Zagotavljanje skladnosti
"Kjer obstajajo pooblaščeni (pooblaščajo jih predstavniki držav)medvladni procesi, jih bomo uporabili za napredek te agende." [odstavek 17]
"Okrepili bomo mednarodno sodelovanje na področju okolja ter izvajanje in skladnost (complience- ubogljivost) z našimi večstranskimi okoljskimi sporazumi, da bi uresničili naše ambicije za zaščito našega planeta." [Dejanje 58]
„Poglobiti sodelovanje Združenih narodov z nacionalnimi parlamenti v medvladnih organih in procesih Združenih narodov v skladu z nacionalno zakonodajo, vključno z nadgrajevanjem prizadevanj Združenih narodov in Medparlamentarne unije za vključitev parlamentarcev, da ohranijo podporo izvajanju zadevnih ZN sporazumov in sklepov." [Dejanje 59]
3. Za generalnega sekretarja ZN se zahteva diktatorska avtoriteta, ki odseva načrt za generalnega direktorja WHO v pogodbi o pandemiji in predlaganih spremembah MZP
V skladu s prizadevanji Svetovne zdravstvene organizacije glede pandemije si Pakt prizadeva dati generalnemu sekretarju ZN edinstveno pooblastilo za operacionalizacijo "platforme za nujne primere" za katero koli vrsto izrednih razmer ki jih določi sam; da se odloči, kateri izredni primeri upravičujejo to razglasitev; da se odloči, kdaj sprožiti to pooblastilo in določi, kako obvladati izredne razmere. [Dejanje 57]
4. Trajnostni razvoj bo v središču multilateralizma (tj. globalnega upravljanja) in v središču nove globalne finančne arhitekture.
Medtem ko je bil "razvoj" eden od prvotnih 3 stebrov ZN, včasih naveden tudi kot 4 stebri, Pakt zdaj trdi, da je "Trajnostni razvoj" eden od bistvenih 3 stebrov ZN. [odstavek 9] To je grozovita napačna navedba, ker se izraz "trajnostni razvoj" uporablja izmenično z Agendo za trajnostni razvoj, Agendo 2030 in 17 ciljev trajnostnega razvoja, od katerih nobeden ni obstajal ob ustanovitvi ZN, imajo pa popolnoma drugačen pomen kot splošni izraz "razvoj".
Pakt trdi, da je trajnostni razvoj "osrednji cilj multilateralizma" [odstavek 10] in poleg tega "bomo pospešili reformo mednarodne finančne arhitekture, da bi se soočili z izzivi današnjega in jutrišnjega dne ... reforma mednarodne finančne arhitekture bi morala postaviti agendo 2030 v središče« [ukrep 50]. Toda državljani sveta nikoli niso glasovali za to, da bi Agenda 2030 postala središče multilateralizma, niti niso zahtevali oblikovanja povsem nove finančne arhitekture, za kar ZN primanjkuje strokovnega znanja in verjetno tudi avtoritete.
Medtem ko pakt v odstavku 18 priznava, da je "doseganje ciljev trajnostnega razvoja ogroženo. Napredek pri večini ciljev poteka prepočasi ali pa je nazadoval pod izhodišče iz leta 2015," odstavek 19 navaja, da morajo države ponovno potrditi, da " agenda 2030 za trajnostni razvoj je naš glavni načrt za doseganje razvoja ...« Zakaj bi kdorkoli, kaj šele ves svet, sledil načrtu, ki v zadnjih 9 letih ni prinesel napredka?
5. Sumljivi cilji za zdravje. Pakt posebej želi zagotoviti univerzalni dostop do spolnega in reproduktivnega zdravja ter cepljenja, vendar ne daje podobnih zagotovil za dostop do primarne zdravstvene oskrbe. [27. in 63. odstavek]
6. Sklicevanje na številne predhodne sporazume, brez navedbe, na kaj se v teh drugih dokumentih sklicuje, zato je pakt namenoma meglen.
Več odstavkov je nerazvozljivih, saj se nanašajo na do 3 različne predhodne dogovore, vendar ne navajajo, kaj točno se v teh sporazumih sklicuje. [odstavek 28(a)] Jezik se uporablja za prikrivanje dejanskega pomena tega, o čemer se razpravlja. Na primer: "Izpolnimo našo dogovorjeno zavezo, da bomo do leta 2030 zadržali in odpravili izgubo biotske raznovrstnosti ter izvedli vse večstranske okoljske sporazume." To je pravzaprav zahteva po prisvojitvi zasebnih zemljišč za pobude Natura 2000 in 30 krat 30 iniciativ. [odstavek 29(e)].
7. Dvogovori: ZN želijo imeti oboje in upajo, da tega ne opazimo
Združeni narodi uporabljajo dvogovor, pozivajo k cenzuri in svobodi govora hkrati. [odstavek 39(g)] V podobnem dvogovoru poziva k mobilnosti »talentov«, hkrati pa poziva k preprečevanju bega možganov. [odstavek 54 (c)] Tretji primer dvogovora je, da pakt zahteva tehnologijo za pomoč državam v razvoju, hkrati pa poziva k uveljavljanju pravic intelektualne lastnine. [odstavek 56 in ukrep 33]
8. Pakt odraža agendo WHO o biološki varnosti in tako kot pogodba WHO o pandemiji in spremembe IHR vključuje tako cenzuro informacij kot potrebo po spodbujanju zaupanja v znanost (ki sta očitno nujna elementa za doseganje globalnega nadzora)
Pakt je v skladu z Agendo Svetovne zdravstvene organizacije o biološki varnosti [odstavek 48 (c)] in želi zgraditi "zaupanje" v znanost [odstavek 54 (a)], ki se vrača k agendi Svetovne zdravstvene organizacije za COVID, ki je nadzorovala in cenzurirala "znanost" javnost smela slišati.
9. Bizarne aspiracije! Nekatere aspiracije pakta so zelo nenavadne, na primer "doseči svet, v katerem človeštvo živi v harmoniji z naravo". [odstavek 29 (a)] Ali pa: "Verjamemo, da obstaja pot v svetlejšo prihodnost za vse človeštvo, vključno s tistimi, ki živijo v revščini in ranljivih situacijah. Z dejanji, ki jih izvajamo danes, smo odločeni, da se postavimo na to pot in si prizadevamo za varen svet; miren, pravičen, enakopraven, vključujoč, trajnosten in uspešen, svet, v katerem so zagotovljena blaginja ljudi, varnost in dostojanstvo ter zdrav planet.
10. Hinavščina! Medtem ko je izraženo prizadevanje za odpravo vojnih zločinov, uporabe stradanja za vojno, genocida, zločinov proti človeštvu itd., slišimo le malo o smiselnih ukrepih ZN v zvezi s tem, kljub nenehnemu dogajanju takih grozodejstev. [odstavek 35 (g,h)]
Zaključek! Pakt za prihodnost je prenapihnjen, ponavljajoč se, odvečen in nepošten dokument. V nasprotju z običajno pogodbo nas ta naddržavni sporazum utaplja v splošnem, svojih nekaj podrobnosti pa pospravlja v temne kote, pri čemer se opira na nejasna sklicevanja na druge dokumente, da bi zagotovila dejanskost.
Brez utemeljitve trdi, da mora biti agenda za trajnostni razvoj središče multilateralizhma in središče popolnoma nove finančne arhitekture.
Čeprav je poln bizarnih in nejasnih teženj in dvogovora, je globoko v dokumentu zakopan zastrašujoč predlog, ki je bil prvič predstavljen v poročilu ZN Policy Brief 2 iz leta 2023.
Ta predlog zahteva soglasje Generalne skupščine ZN (GS ZN) o oblikovanju "Platforme za izredne razmere", ki bi se aktivirala vsakič, ko bi generalni sekretar ZN (S-G) odloči, da obstaja kakršen koli "globalni šok", ki prizadene več kot eno državo. To so lahko izredne podnebne razmere, izredne razmere v dobavni verigi, pandemija ali dogodek "črnega laboda". Generalni sekretar in "Platforma za nujne primere" bi nato prevzela upravljanje izrednih razmer in se odločila, kdaj naj začnejo svoje ukrepe in kdaj jih končajo.
V Policy Briefu ali Paktu ni določenih standardov, ki bi kakor koli omejevali delovanje ZN. Ni potrebe po soglasju prizadetih nacionalnih držav, Generalne skupščine ZN ali Varnostnega sveta.
To bi generalnemu sekratarju ZN zagotovilo večjo moč, kot jo je kadarkoli imelo katero koli človeško bitje, s katerim bi delal, kar želi.
Medtem ko je po eni strani to nesmiselno in neupravičeno grabljenje oblasti in ni podobno ničemur, kar so OZN poskusili doslej, so OZN in sile, ki stojijo za OZN, smrtno resne glede pridobitve te globalne oblasti nad vsem svetom.
Pakt je strašna grožnja vsakemu narodu in treba ga je ustaviti.
Komentarji
Objavite komentar