Preskoči na glavno vsebino

Zaljubljeni premier

 


Tresla se je gora, potem pa še mišk ni bilo? Mi smo garancija, da ne zdrsnemo v prejšnje čase, se priduša Golob ob kimajoči podpori Tanje Fajon. Garancija za kaj? Za sviranje kurcu in strašenje z Janšo? Slovenija je v svoji zgodovini imela črne trenutke, ampak tole kar se zdaj dogaja? Prebavljivo edino, če si del prevare Zorana Jankovića. Omenjeni Ljubljanski lopov je ustoličil Goloba, nihče drug. Brez zamere ampak prav privoščim vam, da se vam še enkrat zgodi Janša. Svoboda, ljudje plešejo! Nekateri imate res želodec, da tole prebavljate.

Trenutno dogajanje v državi je večkrat videna farsa. Baje stojimo na valobranu pred poplavo »janšizma«, posvečeni plesalci medtem nemoteno kradejo. S terminom nemoteno, se zagotovo ne bosta strinjala Sanja Ajanović Hovnik in Marjan Šarec. Sanjo so zmotili. Če sem natančen, jo je oddaja Tarča ujela s tačkami globoko v davkoplačevalski marmeladi. Šarec jo je bolje odnesel samo iz enega razloga. Ker je propadla LMŠ zaljubljenemu premierju speljala oblast. Tisti, ki ste jih poslali na smetišče politične zgodovine, danes vodijo državo. Marjan Šarec, Alenka Bratušek in Damir Črnčec.

Za slednjega lahko rečemo, da je pravi predsednik vlade v senci. Ne tiste Janševe s kozjanskim bikom na čelu, ampak ta prave vlade. Sliši se skoraj neverjetno, ampak pogajanja na najvišji ravni potekajo med Jankovićem, Črnčecem in Vukovićevo. Ostali so statisti, ki imajo samo eno navodilo od zaljubljenega premierja. Naj vas ne ujamejo, ko kradete. Janši bo zmanjkalo kokic, ker tole je več kot Cineplexx.

Da ne utrujam z domačim plesiščem, kjer gre samo še za blef in mižanje, gremo drugam. Ukrajina? Raje ne, tam smo že zmagali. Gaza in Palestina? Pretežka tema, ker smo podložniki judov. Morda drugič. Zaradi aktualnih dogodkov zasebne narave, niti nisem razpoložen. Nikoli v življenju si ne bi zase mislil, da bom šel kdaj na policijo kot žrtev. Tam sem vedno gostoval na drugi strani. Sprašujem se, koliko na lestvici od 1 do 10 moraš biti kreten, da greš ukrast najbolj znano in razvpito spletno domeno + ime v državi?

 Ponoči sem imel grozne more zaradi tega. Mama je vstala iz groba in me spraševala, kako si lahko kaj takšnega dovolim? Pokoplji prasca, mi je položila na srce. Mamo sem tolikokrat razočaral, ko je bila že živa, da zdaj ne vem?

Kdor spremlja moje objave je najbrž opazil, da dve javni osebi striktno označujem za izdajalca. Upravičeno, zato ni ne duha ne sluha o kakšnih grožnjah s tožbami. Tole bom v nadaljevanju bolj podrobno opisal, ker se bo bralo kot triler sredi Ljubljane.

Bilo je v tistem obdobju, ko sem se vrnil iz Afganistana. Ker zame ni službe in dela v lastni domovini, mi je na pamet padla ideja, da bi sodeloval s kakšno tujo obveščevalno službo v Sloveniji. Ker nihče ni potrkal na moja vrata in mi ponudil sodelovanja, sem prvi korak storil jaz. Saj veste, če noče Mujo do planine, bo šla planina do njega?

S kom bi sodeloval? Komu naj se ponudim, da pri tem ne škodujem lastni državi? In tako sem neke noči ob enih zjutraj z bolanim scenarijem pozvonil na vrata veleposlaništva, ki ga zaenkrat ne bom imenoval. Začudenemu varnostniku sem rekel, naj zbudijo veleposlanika, ker bom govoril samo z njim. Vrag je vzel šalo.

Se nadaljuje

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je