Preskoči na glavno vsebino

Kocka

Janezova bolečina 

Poslušam zadnjič pogovor »desnih« v enem od njihovih medijev. Golob je navadna baraba, prevarant in lopov. To so bili še najmilejši izrazi, da ne naštevam večjih svinjarij, s katerimi ga obkladajo. V resnici je njegov edini greh, da je na volitvah porazil njihovega idola Janšo. Celo spotikali so se ob informacijo, da je bil ulični prvak v sestavljanju Rubikove kocke? Kolikor se jaz spomnim iz ranega otroštva, ko se je pojavila omenjena kocka, je samo par tipov na šoli in ulici »razturalo« to sceno in zbujalo zavist pri ostali mulariji. In prav ti »tipčki«, ki so v otroštvu obvladali to kocko, so kasneje v življenju konkretno uspeli. Vem pa zagotovo, da Janez Janša ne zna sestaviti Rubikove kocke. Kako to vem? Ker smo jo imeli njegovi varnostniki l. 93 v službenih prostorih, poleg šaha in kart za tarok. Nekoč sem jo ponudil takrat obrambnemu ministru Janši, naj jo sestavi. Nekaj časa se je mučil, potem pa obupal in jo vrgel nazaj.

Janši logika in matematika delata težave v življenju, kar se je večkrat izkazalo usodno zanj in stranko, ki jo vodi tri desetletja. Da Janez ne zna sestaviti kocke, mi je že prej povedala Špela Predan. V svoji kleti v Zalogu, kjer se je večkrat valjal takratni obrambni minister, je imela kocko. Janez je po njenih besedah večkrat poskušal, pa mi ni uspelo. Zato sem mu jo tudi ponudil takrat na MORS-u, ker me je zanimalo, če ženska govori resnico. Res je pa tudi, da kocke nihče od takratne ekipe varnostnikov ni znal sestaviti, razen mene. Janez ima redek talent, da formira ekipe butlov. Ta talent očitno ni izginil. Okoli sebe še vedno zbira in nagrajuje kimavce in sledilce, kar je sposobnega in samostojnega, pa dojema kot grožnjo in odreže.

Ivan Kramberger tri desetletja kasneje? Teorije zarot o njegovi smrti ne pojenjajo. Upam, da bo nova knjiga novinarja Igorja Kršinarja dala nek nov vpogled v življenje in delo predsedniškega kandidata, ki je bil umorjen na predvolilnem shodu. Predsedniški kandidat umorjen na predvolilnem shodu? Sliši se kot zgodba iz Mehike ali Kolumbije, kjer so tovrstni atentati del politične folklore »narcosov«. Pa ni! Krambergerja ni ubilo kriminalno podzemlje, ki bi ga ogrozil s svojo izvolitvijo. Če smo iskreni, Kramberger ni imel nobenih možnosti za izvolitev na predsedniško funkcijo in s svojim nastopanjem ni nikogar ogrožal. Umoril ga je vaški lovec Peter Rotar, okoli tega ni dvomov in zarot. Razen za tiste, ki nočejo sprejeti enostavne resnice. Leta 1996 sem bil na ljubljanskem okrožnem sodišču obsojen na leto dni zapora zaradi »kaznivih dejanj«, povezanih z afero Depala vas. Leta 1998 sem na prestajanju kazni v »dvojčku« dobil novega cimra. Petra Rotarja, morilca Ivana Krambergerja. Kot zanimivost naj omenim, da je moj aktualni odvetnik tudi Peter Rotar, ampak s pokojnim morilcem Krambergerja nima nobene povezave. Pokojni Rotar mi je povedal marsikaj, med drugim tudi kako in zakaj je ustrelil in umoril Krambergerja. Naj omenim še, da je bil vodja ogleda kaznivega dejanja takratni mariborski kriminalist Franc Kangler, ki je kasneje postal mariborski župan in še marsikaj. Danes je Kangler eden tistih, ki širijo laži, da je Krambergerja ubila Udba po naročilu Murgel.

Če je bil Kramberger res tak dobrotnik, kot ga opisujejo, ne vem. Z njim sem imel namreč drugačno izkušnjo. Še v času Jugoslavije, ko sem imel 18 let, sem bil zastopnik nadobudne glasbene skupine iz Zaloga, kjer je bil frontmen Goran Breščanski. Ko smo se neke noči vračali iz koncerta v Murski Soboti, smo se ustavili v gostilni pri Ivanu Krambergerju. Bobnar je rabil nove bobne, pa smo upali, da nam bo dal Ivan denar zanje. Kramberger ni bil navdušen nad našim obiskom in nas je nagnal. Celo psa je spustil za nami, ker smo šli prepočasi iz parkirišča.


Joško Možina, zastopnik interesov kolaborantov, fašistov, domobrancev, stranke SDS in Janeza Janše na RTV SLO, je predstavil novo zvezdo na desnem nebu. Nino Krajnik! Žensko, ki živi z moravškim županom in raje kot z argumenti, z nasiljem rešuje konflikte. Ko so njeno žrtev obiskali novinarji Reporterja in jo povprašali, kako jo je Krajnikova fizično napadla, je ta objavila, da je globoka država vdrla v njen dom. Znana govorica motenih oseb, ki pripadajo Trstenjakovi. V teh hudih časih za vernike SDS je dobrodošel vsak, ki na vsakem koraku vidi zarote globoke države, ki mečejo polena pod noge svetemu Janezu, borcu proti komunizmu in korupciji v Noriškem kraljestvu. Ampak ta baba ni »diht«, o tem ni dvoma. Nekoč je v Avstraliji hodila na večerje z obsojenim pedofilom Omanom, doma obračunavala s pestmi, noži, pepelniki in brcami, zdaj pa je poleg Vodeba postala »psihoanalitik« za poniževanje politikov levega pola.

Če bi bil jaz Urška ali vsaj Mojca Megušar, pa k sreči nisem, bi Janezu za rojstni dan podaril Rubikovo kocko.      

.





       

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je