Preskoči na glavno vsebino

Qui reus est

 

Drugo poletje s tole korona pandemijo zapored. Lani po tistem znamenitem preletu Natovih letal v čast zmage, nekaj časa res ni bilo okuženih. Potem pa se je v začetku avgusta spet vse skupaj začelo. Letos še ni bilo dneva brez okuženih. Mularija se iz izletov v tujini vrača okužena, eni pa še kar prepričujejo folk, naj se ne cepi. Za Janšo, SDS in njegovo vlado ekipo je bila pandemija priložnost, ki so jo pograbili in je ne mislijo izpustiti do konca mandata. Za veliko večino pa je ta čas katastrofa, ki bo posledice šele pokazala. Janša, ki je konstantno v vojnem stanju, bo svojo retoriko samo še zaostroval. Od opozicije ne pričakujte nič, ker je takšna kakršna je. Nesposobna, sprta in preračunljiva. Janša ve, da lahko po volitvah 2022 vlado sestavi edino z nekom, ki bo izdal levico. Bo Marjan Šarec naposled pristal v objemu Janeza Janše? Če pride nov obraz na levi strani, bo LMŠ lahko vesela, če pride v parlament. Če je ne bo, pa je Šarec najbrž edina možnost, ki jo Janša vidi v svoji novi postavi.

Jaz nisem plačan, da prepričujem ljudi, naj se grejo cepit. Za to je vlada plačala Kadiča in podobne. Da bo tega enkrat konec, se cepite, če se še niste. Jaz sem pred tednom prejel drugi odmerek cepiva in preživel brez posledic, čeprav me je smrkavec pred GR prepričeval, da mi lahko zdaj magnet prilepi na ramo. Sprašujem se, kakšen je IQ ljudi, ki verjamejo takšnim bizarnostim? Ne se zajebavat folk, cepite se, lepo vas prosim. Zadnjič sem moral zvečer na pokopališče Žale ene rože zalit. Pa sem mimogrede gledal nagrobnike in ugibal, kdo vse je tu pokopan v zadnjih dveh letih zaradi covida 19? Več kot 4000 nepotrebnih smrti. Lani se je vlada zelo slabo pripravila na val, ki je sledil konec poletja. Letos lahko samo upamo, da bo cepljenega dovolj prebivalstva, da ne bo virus spet eksplodiral. Sicer bodo spet sledili znani ukrepi. Če pa do tega spet pride, bo grdo. Za precej ljudi pa je že zdaj grdo. Zame že.

Janša te dni pazljivo spremlja število in morebiten porast okužb v Veliki Britaniji in Italiji. Zloben kot je, si seveda želi, da se število okužb poveča. Ker bo potem lahko spet obtoževal Aleksandra Čeferina, kot ga je lani za Begamo. Čeferin je najbrž ta trenutek edini potencialni nov obraz levice, ki bi pritegnil leve volivce v stilu Mira Cerarja 2014. Je pa težko verjeti, da bi zapustil funkcijo, ki jo opravlja in se postavil pred »strelski vod« SDS umazane medijske hobotnice. Odkar je SDS na oblasti in so se lani februarja začeli protesti, so mediji v lasti SDS napadli toliko ljudi, da jih ne znam več našteti. Za naše dobre krščanske ljudi z desnice, polne ljubezni do domovine, so protestniki vse, samo ljudje ne. Levuharji leni, paraziti, golazen, komunisti , levi fašisti … Zlatko je konkretno izkusil, kako izgleda maščevanje. In seveda mnogi drugi, ki jim je maščevalna ekipa s Trstenjakove »skenslala« prihodke. Umetnik Arjan Pregl je dežurna tarča  na družabnih omrežjih, poleg Jaše Jenulla, Teje Jarc Andreja A. Novaka in drugih vidnih protestnikov.

Danes se medijski imperij SDS spravlja na še enega od vidnih protestnikov, Anisa Ličino. Privoščljivo slavijo začetek sojenja z lepljenjem etiket, kriminalec, narko mafija, organizator nasilnih protestov in kar imajo tega dreka na zalogi. Taisti ljudje za vse svoje člane, ki se valjajo v kazenskih postopkih po slovenskih sodiščih, vključno z vrhovnim šefom Janšo na čelu, zahtevajo načelo nedolžnosti. Nihče ni kriv, dokler ni pravnomočno obsojen. Razen Janša seveda. On ni kriv niti takrat. Zato imamo Ustavno sodišče, da rešuje kožo prvorazrednim kriminalcem. Pri aferi Patria, kjer je bil Janša obsojen na vseh instancah, ga še Ustavno sodišče ni imelo jajc oprostiti. Zato so si po pilatovsko umili umazane roke in zadevo poslali v zastaranje. Anisa Ličino v Avstriji niso pridržali zaradi trgovanja z drogo, sicer danes ne bi bil v Ljubljani. Pridržali so ga s tem izgovorom na zaprosilo slovenskih varnostnih organov, ker so se bali novih protestov. Če te Avstrijci dobijo z drogo, potem dolga leta ostaneš v Avstriji. Ker ga niso dobili z nobeno drogo, je Ličina svoboden. In do konca postopka, ki ga danes slavi slovenska desnica, nedolžen. Prvi, ki bi to moral vedeti, je zagotovo politik Bojan Požar.


V tistih bolj divjih časih mojega življenja, ko sem bil vpleten v trgovino z drogo , za kar sem bil obsojen in tudi kazen sem prestal, so bili politiki in kulturna srenja moje najboljše stranke. Celo na piknik v Lepeno sem moral nekoč pripeljati manjšo količino poživil za strankin podmladek. Je pa res, da Janša droge prezira, zato so v SDS previdni z belim prahom. V SD s tem niso imeli težav, dokler je bil njihov šef Borut Pahor, ki je bil vedno dobra stranka. Kako je danes ne vem, stari viri pravijo, da je vse po starem, le igralci so drugi.

Preden se poslovim naj vas še enkrat spomnim. Cepite se in ne nasedajte norim teorijam zarot. Pa lepo poletje vam želim 😎🏀



DONIRAJ

SI56 0310 0100 1155 142 SKB


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je