Preskoči na glavno vsebino

Twito Janez in mi?

 

Minuli petkov protest je ogledalo trenutnega stanja. Dejstvo je, da se na protestih zbere premalo ljudi. O številki 40.000 lahko sanjate, ker sem bil na protestu in bilo nas je vsaj štirikrat manj, kot navajajo organizatorji in mediji. Pred letom dni je bilo protestnikov na kolesih neprimerno več. Na trgu republike ni bilo niti 1000 ljudi, ko je nekdo po zvočniku sporočil, da je na križišču Tivolske in Celovške ujeto med 30.000 do 50.000 ljudi in, da bo protest tam! Na Tivolski je bilo mogoče 10.000 ljudi, pa še ta številka je najbrž pretirana. Jenull je še enkrat več dokazal, da je organizator, ki odganja, pa še brez jajc je. Glavni oder za proteste je pred parlamentom. Tam je osovražena oblast postavila ograje in svoje posebne policijske enote. In tja pride ljudstvo pokazat svojo moč in jezo, nikamor drugam. Vi pa kot ovce sledite Jenullu, ki vas je tokrat peljal na križišče v vnaprej pripravljen performens nemočnih strank opozicije. Koga ste tam nagovarjali, nimam pojma. Dretje Jenulla in Nike Kovač nikomur ni sedlo in množica se je začela razhajati. Namesto udarne glasbe, ki bi dvignila razpoloženje, je z neskončnim momljanjem svojih verzov Boris A. Novak pregnal še najbolj vztrajne. Edini, ki si zasluži pohvalo je Zlatko. In seveda vsi, ki ste se udeležili protesta.

Protesta so se udeležili tudi opozicijski politiki. K sreči nisem videl nikogar, ker bi se težko vzdržal pri lepem vedenju, če bi srečal Šarca in njegovega hlapca Murija. Dokler ne boste dojeli, da se protest organizira pred parlamentom, najbolje v času, ko so tam poslanci, ne bo nobenega učinka. Množičen protest in pritisk na parlament, prerivanje s policijo, vse to spada k resnim protestom. Posledično se marsikateri poslanec »userje« v hlače in morda še enkrat premisli o svoji drži. S tistim bevskanjem nikomur na križišču pa je rezultat, da se jih večina dela norca iz protestnikov. Treba jim je nagnati strah v kosti. Ne vem kateri del vam ni jasen, da se še vedno pustite voditi po ulicah, tako kot cigani vodijo medvede. Tanja, Vuk, Luka, Alenka, Marjan in ostali, treba bo najeti drugega organizatorja, ker Jenullova druščina je proteste zadušila. Razen, če vam odgovarja, do so protesti kilavi in impotentni?

Janšev portal za razširjanje laži in sovraštva ni zanikal težav malega jajčka, ampak je udaril z lažmi. Jaz, Ivan Gale in Mitja Klavora smo agenti globoke države in celo sodelavci, so tokrat postregli svojim pravim vernikom. Resnica je, da Galeta niti ne poznam. Pred letom dni sem ga videl na protestu in sem ga šel pozdravit, ker mi je car in faca po tistem nastopu v Tarči. Prosil sem ga za selfi fotografijo in to je bilo vse. Kasneje sem ga še dvakrat ali trikrat videl na protestu in mu pokimal v pozdrav, ko sem šel mimo njega. In to je vse, kar imam z Galetom in on z mano. Mitje Klavore pa nisem videl sedem ali osem let. Niti na protestu ga nisem srečal, čeprav sva bila lani očitno na istem protestu. Tako delujejo Janševi mediji. Če bi bila dogodivščina malega Jajčka izmišljena, ne bi tam skočili in »udarili« nazaj s tako bolnim konstruktom. Na lažne novice nihče več ne reagira, ker jih je poplava vsak dan. Odzovejo se, ko jih klofneš z resnico in pravo informacijo. Takrat se požene kolesje laži in  blatenja, da se čim bolj umaže tistega, ki je novico prinesel. Na koncu od novice ne ostane nič, ker se vsi ukvarjajo z drekom, ki so ga zmetali vate.

Očitno je vse v znamenju 30. Obletnice samostojne države. Vsak dan je kakšna slavna obletnica. Na današnji dan pred 30 leti sta se npr. spoznala takratni sekretar za obrambo Janša in njegova kasnejša priležnica Špela Predan. In na današnji dan v tistem prelomnem času je Anton Krkovič naložil 14 letnega sina Tonija v Yugo 45 in odšel na skrivnostno pot v Ljubljano. Ob 30 letnici tega slavnega popotovanja kasnejšega wannabe generala, bi se spodobilo ob cesti Kočevje-Ljubljana postaviti spominsko obeležje. Predlagam, da Arjan Pregl izdela to umetnino, Yugo 45 z generalsko sabljo. In da ne bo pozabljeno. Na današnji dan je takrat 20 letni Martin Božidar Njavro, kasneje znan kot Darko Njavro, izvedel edino nalogo, ki jo je sploh imel. Fotografiral je novo orožje TO SAR 80 in fotografije izročil oficirju JLA v Ribnici, Suljeviću. Njavro je takrat delal za JLA in Suljevića, s Krkovičem pa sta kasneje poskrbela, da je bil Suljević izgnan in ožigosan, da ne bi to slučajno postala onadva. Kaj sem jaz počel pred 30 leti, pa ste pred desetletjem brali na Special blogu, zdaj boste to lahko prebrali še v knjigi. Ob tem jubileju, trideset let samostojnosti, je Janša izbrisal vse, ki smo imeli pomembne vloge in se danes ne strinjamo z njim. Slovenijo je osvobodil on in peščica pravovernih vernikov Janšizma. Ostali ne obstajamo, nismo drugo ali tretjerazredni, enostavno nas ni.

Kaj vas je v teh tridesetih letih najbolj navdušilo? Najboljši koncert v zgodovini Slovenija, najboljši film, najboljša oddaja, največji dosežek v športu, kulturi, umetnosti, poslu? Zame je daleč najboljši slovenski film Outsider Andreja Košaka, najboljša zabavna oddaja mi je bila A si ti tud not padu, naprej se mi pa ne da razmišljat. Ni mi pa treba sekunde razmišljat, če bi moral odgovoriti na vprašanje, največje razočaranje v teh tridesetih letih? To je brez dvoma Janez Janša.

Jaz se ne prijavljam na nobene razpise, kjer se deli javni denar. Ker bi samo zapravljal čas. Da dobiš javni denar, moraš imeti prijatelje v komisijah. To je tako kot z nagradami pri nas. Več prijateljev, več nagrad, čeprav razen teh prijateljev sploh nimaš občinstva ali publike. Globoka država se ne spomni name, jaz pa ne vem kje ima sedež, da bi šel težit za »zasluženo«. Še Nova24TV ne ve hišnega naslova globoke države. Zato bom prosil vas, da se spomnite na moj bančni in PayPal račun. Ker glih vsi vse nagovarjajo za donacije in keš od dohodnine, se spomnite še name. Hvala.


        

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je