Preskoči na glavno vsebino

Kislo poletje?


Kako napisati tekst in pri tem ne omeniti covid19 ali korona sceno, ki se dogaja? Težka naloga, ker se posledice te krize in z njo povezani ukrepi poznajo na vsakem koraku. Ne omeniti korone je približno tako kot, če Nežmah v svojih kolumnah ne bi opljuval Jankovića. Torej, Hojs ostaja minister. Glava premierja se je ohladila, Hojs pa se je za vse večne čase osmešil kot navadna lutka. Še njegova nazadnjaška scena na družbenih omrežjih je z negodovanjem sprejela njegov ne odstop in sprenevedanje.

Protesti ob petkih še vedno potekajo, a kot vse kaže iz teh protestov ne bo nič. Ni prave številčne udeležbe, protestniki pa nimajo alternative tem, ki so na oblasti. Mladinin urednik  sicer napoveduje, da bo iz teh protestov nastala neka nova leva stranka in, da bo to praznik demokracije? Torej, Jaša bo ustanovil stranko in postal novi Luka Mesec? Ne vem ali so to mokre sanje Repovža ali je samo bolje obveščen o načrtih Jenulla? Če gre prvo, bo čas za obisk klinike v Polju, če gre za drugo varianto, so protesti nateg. Da se razumemo, nič nimam proti Jaši, zagotovo je fejst fant in dober režiser, ampak naj se fant drži svojega poklica in kruha, politiko pa pusti politikom. O režiji protestov pa ne bi izgubljal besed. Tistih 30 nacističnih opic, ki jih Mahnič pošilja na proteste izzivat, ne bi smeli niti opaziti. Če že, se mrčes zgazi!  Ne pa, da zaradi njih »režirajo« maškarado v rumenem  in tempo protesta prilagajajo gibanju teh opic? In te rumene nacistične opice se najbrž počutijo pomembne in zmagoslavne, ker so uspeli »zdrkati« proteste! Slabo delo režiser.

Poletje je čas »kislih kumar« v medijih. Časi so zdaj takšni, da naj ne bi bilo prostora za tovrstna nabijanja, ampak poletje je poletje. V oči mi je padel naslov v Reporterju; »Kako do moških prostitutov«? No zdaj so pa Vinka ali dva namočili v Reporterju, sem bil prepričan. Če kje, potem na Reporterju od bivšega kolega vedo, kako se tem zadevam streže. Preberem tekst? Navadno nabijanje v prazno. Kot v tekstih kako do drog v Ljubljani in kako do prostitutk, se tudi tokrat Gašper Petovar ni izkazal. Lahko bi o tem povprašal Vinka Gorenaka npr. , bi iz prve roke izvedel.


Madžarski hlapec in prvi preganjalec komunistov, ki je na žalost tudi predsednik Slovenske vlade, se je spet izkazal. Njegove blodnje so dosegle točko, ki zahteva posredovanje psihiatrične stroke. Ne se sprenevedat, Janša je bolan. Nisem strokovnjak, da bi rekel, da gre za shizofrenijo, blodnje ali kakšne druge vrste preganjavico. Prej bi rekel, da je Janša enostavno pokvarjen in zloben do amena. To razumete tudi verniki in oboleli za janšizmom, saj ste najbolj zvesti bralci tega bloga.

Nekaj mailov sem dobil kot odziv, zakaj nisem proti aplikaciji za sledenje Covid19? A ne veš, da nas hoče Janša nadzirati in podobne ste mi pisali. Torej, kogar Janša hoče nadzirati, ga že nadzira. Za to ne potrebuje nove aplikacije, ker jih ima že nekaj sto tisoč na voljo. Eni politiko razumete tako, da je treba nasprotovati dobesedno vsemu, kar predlaga nasprotna stran. Ne gre tako in takšno razmišljanje in ravnanje je primitivno in škodljivo. Kot je škodljivo, da desni ideologi sploh skušajo opravičevati vsak nestrpen tvit Janeza Janše.

Milko Novič SDS
Napadi na pravosodje in tožilstvo s strani Janše in njegove struje so stalnica. Domišljija, kako obraniti Milka Novića, pa je dosegla novo stopnjo. Pazite to. Obtoženi je zaradi obravnave pod takšnim stresom, da se je ne more udeležiti. In za to ima potrdilo psihiatra? Samo kakšen strankarski psihiater ti lahko napiše takšno sranje. Podobno opravičilo sva dobila jaz in Njavro od takrat hišne psihiatrinje brigade Moris, da sva se lahko pol leta izogibala službe in disciplinskega postopka zaradi afere Depala vas. Kdo pa ni pod stresom, ko mora pred sodnika? Kaj če bi jaz sodišču pošiljal opravičila, da sem pod stresom in ne morem gledati krdela janševcev na obravnavah? Privedli bi me in priprli, brez dvoma. Zdaj sicer ne vem kakšna so zadnja pravila ampak poskušam posnemati našega šefa vlade. Zamenjal sem nabiralnik. Reža je tako majhna, da mi več kot kartice ne more nihče vročiti. Pošto, ki mi jo nosijo sodniki detektivi, pa bom odprl, ko se mi bo zdelo. Če se mi sploh bo. Tebe gledam Radonjić zmešani!!! 

Pod stresom sem že, ko preberem ta priimek. Zanima me, kako lahko sploh sodi nekdo, ki ima potrdilo psihiatra, da je zaradi stresa nezmožen za delo. Zaradi tega potrdila Radonjić hodi v Ljubljano za štiri ure. Po štirih urah mu poči film in gre na železniško postajo. Od tam pa domov baje. Folk na sodišču pa se drži za glave.

Janša me je te dni spomnil na Borovnico in naše herojsko osvajanje. Saj veste kaj je opletal. Spet stanje za psihiatre. Tisti »Morisovci«, ki smo prišli na after party v Borovnico, smo prišli samo z eno nalogo. Odpeljati čim več orožja, preden ga popiše RŠTO. Torej ukrasti in odpeljati v Kočevsko Reko. Ukaz je dal minister za obrambo in precej uspešno smo ga realizirali. To so bili začetki trgovine z orožjem.


PayPal mikstone70@gmail.com


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je