Preskoči na glavno vsebino

I feel Hungary


Nobeno kosilo ni zastonj. Tega se najbolj zaveda premier slovenske vlade Janez Janša. Pogajanja evropskih voditeljev o zajetni finančni pomoči prizadetim zaradi korona virusa, so razkrila vso bedo naše vlade. Slogan, I Feel Hungary bomo kmalu posvojili. Vladavina prava? Kako prežvečen in tisočkrat zlorabljen rek s strani naših politikov. Kaj sploh je vladavina prava v praksi? Po mojem spoznanju je to jebanje zdrave pameti in nič drugega. Če vam ponazorim v vsem znanem primeru, ki se te dni ponovno svaljka na okrožnem sodišču v Ljubljani. Milko Nović in umor Janka Jamnika. Če bi npr. Novića posnela kamera, ko je umoril Jamnika in bi kasneje v sodnem postopku obramba »ugotovila«, da kamera nima nekega certifikata, bi bil Nović oproščen. Kje je tu »zdrava kmečka pamet«, kot eni radi otresajo? Glede na mojo preteklost sem tisti, ki se bo vedno postavil na stran preganjanih in zaprtih in jih mogoče celo zagovarjal. Kar se pa Novića tiče, pa je druga zgodba, ki sem jo večkrat ponovil. Družinski člani Novića so me vpletli v to zgodbo, zato jo poznam in morilca ne morem zagovarjati. Nović je v priporu lepo opisal svoj podvig, od začetka do konca. Šlo je za umor iz brezobzirnega maščevanja. Tožilstvo je spisalo različico obtožnice, ki ne drži vode in Nović je svoboden. Vladavina prava? Hvala lepa.  

Jože Horvat in vpogledi v evidence! Kaj mislite, da piše v policijskih evidencah, da bi sekta rada zakuhala škandal, ki ga ni? V teh evidencah ne najdete nič zanimivega oz. nič, kar ne bi bilo javno znano. Najbrž večina vas ve, kaj vse piše v evidenci Zmaga Jelinčića! Vse, kar že itak veste. Od vlomov v mladosti, vpletenosti v poskus umora v Mariboru, sodelovanju z Udbo in tako naprej. Poslanca Horvata sicer ne poznam, v njegovi evidenci pa ni nič drugega kot osebni podatki, kraj in datum rojstva, kategorije vozniškega izpita in konec. Takšne evidence imate vsi. Tisti, ki smo se zapletali v kazniva dejanja, pa imamo naštete vse podvige, zaradi katerih smo bili ovadeni ali obsojeni. V evidencah ni materiala za izsiljevanje, ker so se vsa kazniva katerikoli osebe prej valjala po javnih obravnavah in dnevnem tisku. Je pa res, da so politiki edini, kjer kazenska evidenca ne šteje. Politik oz. poslanec je lahko vsak kriminalec. Za vse ostale, od snažilke naprej, pa se zahteva potrdilo o nekaznovanosti.

Slovenija je ta trenutek v nemogoči situaciji. Na oblasti je sekta fašistov in neonacistov, »štango« pa zvesto držita Počivavšek in Pivčeva. Opozicija  je navadna katastrofa. Nikogar od opozicijskih voditeljev si ne predstavljam v vlogi PV. Ker so vsi navadni kleptomani davkoplačevalskega denarja. Iz vrst protestnikov pa prav tako. Jenulla ne poznam, Tjašo Prošek pa sem spoznal pred Maximarketom in moram priznati, da če bi bila Tjaša moška oseba, bi jih takrat fasala po gobčku. Tjaša Prošek je tisto ženšče, ki je nadlegovala policiste na protestih in od njih zahtevala, da kazensko ovadijo Jenulla. Bil sem prepričan, da gre za klošarko oz, kakšno frendico prve klošarke v mestu Tereze Vuk, ki išče pozornost.  Mamice in otroci so tam, zaprite kretene iz Protestivala, se je drla na policiste. Zanimivo, da je Proškovi v bran stopila celo Nova24TV, kar je samo po sebi dovolj povedno.

Združba Zdravka Počivavška, ki se še vedno odziva na kratico SMC, je ogledalo blata v katerega smo zašli. To ni stranka, to je skupinica ljudi, ki se je nekoč na krilih Mira Cerarja znašla v parlamentu. Nihče najbrž nikoli ne bi na volitvah obkrožil nekih Perićev in Slug, če ne bi pred imenom pisalo SMC. Isto velja za vse stranke, ker imamo zblojen volilni sistem. Pravljice o spremembi volilnega sistema so samo pravljice. Nikomur ne odgovarja, da bi se spremenil.

ponosna vaščanka Janja
Pred časom so protestniki na družbenih omrežjih objavljali elektronske naslove poslank in poslancev z namenom, naj jih povprašamo, kaj počnejo v tej fašistični vladi Janeza Janše. Prav, sem si mislil, bom nekoga pobaral o tem. In pišem Janji Slugi. Ženska je res plitka v glavo. Napisal sem ji, da je navadna vaška  smet, ki zaradi plače in položaja pozablja, zakaj je bila izvoljena in kdo jo je izvolil. In začuda se je Janja odzvala. Napisala mi je, da je ponosna na vaško poreklo in  naj mi bo jasno, da vse kar pojem, dobim iz vasi. Skoraj sem razumel, da me Janja Sluga futra. Ženska je očitno zmešala pojem vaški in kmečki. Pa vseeno je njen odgovor pozival, da ji odgovorim. Torej vaška smet, vse kar pojem in popijem, plačam s težko prisluženim denarjem. Nikoli mi ni nihče iz katerekoli  vasi v Sloveniji šenkal hrano ali pijačo. Zato Fuck off, ok!!! V osnovni šoli sem nekomu zabrusil, da je kmetavzar. In zaradi tega so bili v šolo klicani moji starši, kjer jim je razredničarka odpredavala, da vso hrano dobimo od kmetov in, da naj me naučijo, da imam spoštljiv odnos do kmetov. Kot,  da sem imel kaj proti njim? Kmetavz je bila v tistih časih splošna zmerljivka, ki ni imela veze s kmečkim poreklom. Ampak sankcije so vseeno bile.

Navaditi se bo treba na novo normalnost, poslušam na vsakem koraku. Kaj pa to je nova normalnost? Da že dva meseca v žepu nosim isto masko iz blaga in jo natikam na obraz vsakič, ko grem v trgovino ali lokal? Če mislite, da je posiljevanje z maskami nova normalnost, jo kar nosite. In nova normalnost bo tudi zaprtje trgovin v nedeljo. Kašne srednjeveške razloge za to moram poslušati. Prodajalke morajo biti v nedeljo doma z družinami. Najbrž je pri tem mišljen tudi obvezen obisk nedeljske maše. Torej, 24/7 delajo mnogi. Če želite sforsirati srednjeveško sceno, potem v nedeljo zaprite vse bolnice, policijske postaje, avio in taxi promet, hotele, campe, gasilske postaje, dispečerske centre in ne da se mi naštevati naprej, ker ni konca poklicev, ki delajo 24/7.

Jebala vas nova normalnost, hipokriti.





Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je