Preskoči na glavno vsebino

Parodija leftardov


Komedije se pišejo same. Korona se vrača. Mokre sanje Janše in njegove združbe se uresničujejo. Spet bodo reševali življenja (beri kradli davkoplačevalski denar). Protesti, ki se odvijajo vsak petek, pa po mojem mnenju ne peljejo nikamor. Ne ve se, kdo pije in kdo plača. Poleg tega imajo različni »organizatorji« povsem druga stališča okoli tega, čemu služijo protesti.

Minuli petek sem sedel v lokalu ob Maxi Marketu in opazoval dogajanje. Ena od »protestnic«, ki se ima sicer za organizatorko, je ustavila policista in hotela kazensko ovaditi Jašo Jenulla zaradi prerivanja ob ograji. Tam so mamice z otroci, je kričala. Policist jo je zavrnil z besedami; »Pojdi na Trdinovo težit«. Pa se ni vdala in je ustavila naslednjega policista. In tudi ta jo je po domače povedano odjebal. Naslednji dan je s svojo zgodbo težila na Facebooku, zato najbrž veste za katero ženšče gre. Dokler ne bo enotnosti med protestniki in dokler ne bo jasnih ciljev, kaj želijo doseči, ne bo kruha iz teh protestov. Druga Janševa vlada ni padla zaradi protestov, ki so bili precej številčnejši kot danes. Padla je, ker ji je podporo odtegnila Virantova DL zaradi poročila KPK.  

Vlada z Janšo na čelu naj odstopi, je enotna zahteva protestnikov. Razumljivo. Popolnoma nerazumljivo pa je, da si večina domišlja, da bo Janša odstopil zaradi pritiska »ulice«. Janša nikoli. Mirne proteste si lahko zataknete za klobuk. Stvar je sledeča. Kdo in kaj je Janez Janša, je znano vsem. Kako deluje njegova sekta fašistov, ki zanika NOB in se klanja domobrancem in novodobnim pedofilom iz RKC, vemo vsi. Klet, Janez, bog, migranti, globoka država, skrajni levičarji……! Obraz paranoje, če kliknete na portal sovraštva in laži.

Vlada lahko pade edino, če ji podporo odtegne Desus oz. Počivavškova skupinica, ki še vedno nosi ime po Miru Cerarju. Cinizem na kvadrat. Pritiski na SDS in protesti proti njim so brez vezni. Fašisti imajo trdo kožo in se jim jebe za kolesarje ob petkih. Kaj pa Pivčeva in falanga iz SMc, ki hodijo v DZ samo zaradi plač? Protesti bi morali biti usmerjeni proti kolaboraciji s fašistično SDS, torej proti Desusu in SMC. To bi mogoče prestrašilo Aleksandro, Janjo, Moniko in ostale kokoši. Protesti so itak proti SDS, ne proti nam, je bila dva dni nazaj pogumna Aleksandra. In najbrž ima prav. Pozabljate, kdo je omogočil prihod fašizma na oblast.

Urška Bačovnik Janša in njeno gostovanje na RTV SLO pri Možini! Urška sodi na NOVO 24TV, ne pa na nacionalno televizijo. Zanima me , kaj bi o njej povedal samooklicani psiholog Vodeb, če  bi smel. Meni se zdi škoda besed za tako prozoren trik Janše, da je Urško napol slečeno poslal k Možini. Možina si ga sicer ni vrgel na roko, manjkalo pa ni dosti. Sluz je bil isti, kot pri pacientu Rantu, ki ob ponedeljkih liže jajca gospodarju pred madžarsko kamero.

Še eno prednost ima trenutna vlada in na to opozarjam ves čas. Opozicija je žalost in farsa. Kaj ima opozicija iskati na protestih? Luka Mesec je drekač za svoj žep, Levica pa ne sodi v parlament, ker gre za navadne prevarante, ki so jih naplavile demonstracije pred osmimi leti. Si predstavljate Mesca za predsednika vlade, Kordiša pa za ministra? Raje ne. Levica in njeni poslanci so poleg izdajalcev iz vrst SMC-Desus, edini odgovorni, da nam življenja krojijo fašisti. Poleg kamniške liste Šarca, ki jo frizira užaljeni Črnčec. Damir je samo eden v vrsti fašistov, ki jih je naštancal Janša v zadnjih 25 ih letih. Šarec pa njegova lutka za dosego cilja, ki je šel z nepremišljenim odstopom v pizdo materino. Šarec, lesarski vajenec in drugorazredni komedijant je na poti, ki pelje na smetišče. Tja tud sodi.  


Biti prijazen do »drugačnih«, no way. Tokrat ni govora o politiki in  aktualni sceni. Na Facebooku sem za prijatelja sprejel fanta, ki je avtist. Napaka. Ker sem prijazno odgovoril na eno od njegovih sporočil, sem si nakopal nadlogo. Mulo me je čez noč zasul z več kot 100 sporočili. Ker se ni ustavil, sem ga blokiral. Pa se je usulo iz drugih računov, ki jih upravlja. Ko sem uspel vse blokirati, je napadel Gmail. In tako do nezavesti….! Poklical sem njegovo mamo, naj mu vendar vzame aparat, pa mi je odgovorila, da ima sin motnjo in je ona brez moči. Huje kot vsak virus. Zdaj ste tarča njegovih sporočil vsi, ki jih mulc uspe povezati z mano. Naj me Mitja odblokira, hvala za odgovor, potuje po Messengerju. Zato vas prosim, da me ne gnjavite več v njegovem imenu.

Protesti nocoj? Da!!! Priznam pa, da me moti, da se protestov udeležujejo kaviar levičarji, ki imajo vsega polne riti. Odjebite paraziti, ker vam intimno privoščim Janšo in Janšizem. Ker, dokler ste žrli naš denar, vas Trstenjakova ni motila. Tisti, ki jih je Janševa vlada res prizadela, v večini niti nimajo časa, koles in denarja, da bi petke zabijali na ljubljanskih ulicah. Zlatko, A. Novak in podobni, ostanite doma. Nujno, higiena pa to, če razumete.  Jebe se meni za vaše top privilegije, ki jih ogrožajo fašisti. Vi ste del problema, isti kurac kot z belim nasnifana pičkica Pahor.

Amen Ovce.  

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je