Preskoči na glavno vsebino

Rekrut


Petek 13! Izredno stanje po svetu in doma. Kot bi sedel v kinu in gledal film o koncu sveta. Zvečer bo prisegla nova vlada. Odhajajoči premier Šarec je ob tem poslanke in poslance pozval, naj kljub osebnemu mišljenju o »prihajajočih«, ne zavlačujejo s svojimi razpravami  v DZ, da bo vlada hitreje izvoljena. Najbrž zadnje dejanje Šarca, ki odhaja na smetišče politične zgodovine. Novi predsednik vlade Janša prihaja na oblast v zanj idealnem trenutku. Izredne razmere, stanje kaosa in strahu, to so okoliščine v katerih se najbolje znajde. Ministrska kipa je, kakršna je. Ozek krog zaupnikov okoli Janše sestavljajo Černač, Vizjak, Šircelj in Hojs. In vsi bodo pričakovano ministri. Ker si Janša v parlamentu želi poslušno četico glasovalcev in ker ima širok krog tistih, ki pričakujejo svoje mesto pri koritu javnega denarja, bo večina poslank in poslancev SDS napredovala v državne sekretarje in direktorje javnih podjetij. V parlament pa prihajajo primerki, kot je ljubljanski zvonar Moškrič.

Očitno je, da je Korona virus prišel iz italijanskih smučišč. Zanimivo, da so se zdravniki iz vseh bivših republik znašli ob istem času na istem smučišču? Prepričan sem, da njihove smučarske izlete financira farmacevtska industrija in dobavitelji medicinskih pripomočkov. Korupcija v zdravstvu nam je uvozila virus, bravo. Svet je ohromel zaradi Korona virusa. Sprenevedanj, da gre za jebeno gripo in nič več, je konec. Kako bo videti življenje v naslednjih dneh, si ne predstavljam? Iz ure v uro je več obolelih, ljudje na polno zganjajo paniko in praznijo trgovine, zaščitne maske pa so trenutno najbolj iskano blago na svetu.

Življenje in dogajanje se zaradi Janševe vlade ne bo spremenilo. Virus se bo širil z Janšo ali brez njega, migranti bodo še naprej prihajali in sonce bo zjutraj še naprej vzhajalo. Lažnivi hujskaški mediji v lasti SDS bodo imeli odslej druge prioritete. Ustanovljeni za širjenje laži, nestrpnosti, sovraštva in napadanja, so ta trenutek brez kompasa. Janša za zdaj še ni dal smernic za naprej, kar zbuja nelagodje pri »finančno« odvisnih od njegovih trobil in lažnih profilov na družbenih omrežjih. Gre za hobotnico, kakršne si niti ne predstavljate.

Pred dnevi sem v ljubljanskem L&S srečal nekoga, ki je več kot leto dni delal za omrežje SDS. Užaljen, ker mu je Žan Mahnič pred 14 dnevi odpovedal sodelovanje in ker ni dobil zadnjega plačila, mi je razkril, kdo so in kako pravzaprav delujejo. Kje so te našli, me je najbolj zanimalo? Odgovoril je, da je šlo za naključje. V eni od ljubljanskih prodajaln koles, se je vse začelo. Tistega dne je tam kupil športno kolo in se zapletel v pogovor s prodajalcem. Ko je prodajalcu povedal, da je strokovnjak na področju IT in da trenutno nima zaposlitve, je prodajalec poklical lastnika prodajalne in ju predstavil. Ostalo je zgodovina, pravi.

Prvi sestanek za novo službo je imel v lokalu Pod tirom v Zupančičevi jami. Po začetnem otipavanju so bile karte na mizi. Upravljanje in kontrola računov na družbenih omrežjih. Pogoj za »službo« je bilo članstvo v SDM, ki ga vodi Žan Mahnič. Tako kot ostalim, je bilo tudi mojemu sogovorniku obljubljena služba na SOVI, ko bo SDS zmagala na volitvah in prevzela oblast. Pravi, da je večina njegovih rekrutiranih kolegov delala zaradi te obljube in ne zaradi piškavega honorarja. Pri tem sem se spomnil podobne zgodbe, ko je nastajala Nova24TV. 

Takrat je javno »zaslovel« heker Dejan Ornig in pri SDS so ocenili, da bi jim takšen kader prišel prav. Orniga je rekrutiral osebno Vinko Gorenak. Peljal ga je na večerjo in mu obljubljal podobno, kar sem slišal od sogovornika. Ornig je leta 2017 na sojenju na Okrajnem sodišču opisal, kako deluje SDS in zakaj ga je rekrutiral Gorenak.  Za izvrševanje kaznivih dejanj na svetovnem spletu, dobesedno. Njegove besede so v sodnem zapisniku, ne moje, Vinko!

Kako torej deluje »klet«, me je zanimalo?

Klet? Najbrž si narobe predstavljaš tole tvojo frazo »klet«, mi je odgovoril. Tam so pisarne SDM, kjer sedijo Mahničevi preverjeni kadri. Ostali smo delovali od doma ali iz delovnega mesta.

Delovnega mesta?

Ja, večina sodelavcev, ki sem jih spoznal, že ima neke službe. Za SDS tvitajo oz. pišejo po spletu honorarno, nekateri pa iz prepričanj.

Spoznal? Kje si jih spoznal?

Na srečanjih VSO! Če hočeš delati za njih, se moraš udeleževati njihovih srečanj in druženj, ki jih redno organizirajo.

Prav. Da ne zavlačujem, postrezi mi z imeni. Kdo je poleg Mahniča odgovoren v »kleti«?  Kdo so ljudje, z Imenom in Priimkom, ki upravljajo najbolj znane fake profile na Twitterju?  Tiste, ki jih redno retvita Janez Janša in ostali vidni SDS-ovci? Kdo vam daje teme in tarče? Kako potekajo plačila?

Ne verjamem, da boš verjel in si upal objaviti, je bil neposreden

Try me.

se nadaljuje

donate SI56 0310 0100 1155 142
       

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je