Preskoči na glavno vsebino

Mikstone was here

Policija je ujela 200 ilegalnih migrantov. Slovenske meje so bolj varovane, kot bi si to želeli desni populisti. Dnevno poslušam o migrantih in meji, ki naj bi bila kot švicarski sir, oblasti pa naj bi celo spodbujale ilegalne migracije? Vse skupaj je laž. Slovenska policija in naše meje predstavljajo strah in trepet za organiziran kriminal, ki se ukvarja s tihotapljenjem ljudi.

Pred davnimi leti sem spoznal te ljudi in njihov posel. Takrat so v glavnem tihotapili begunce iz Jugoslavije, pa Albance in kakšen eksot brez dokumentov se je našel zraven. Sedež tihotapske organizacije je bil takrat v hotelu Lipa ob Celovški cesti. Ker sem pred leti že pisal, kaj smo počeli, koga vozili in kam, se ne bom ponavljal. Dejstvo pa je, da so večino ilegalnih prevozov opravili ljubljanski taksisti. Glavni organizator in "boss" tihotapljenja ljudi je bil po rodu Albanec s stalnim prebivališčem v ljubljanskih Fužinah. 

Neke deževne noči so postonjski policisti postavili zasedo na cestninski postaji Razdrto. Iz avta, ki je vozil nekaj kilometrov naprej, so mi sporočili, naj se rešim potnikov, ker me na cestninski postaji čaka zaseda. Pri izvozu za Postojno sem črne potnike nagnal iz vozila in avtocesto zapustil. Pet minut kasneje so mi v Postojni odvzeli prostost in vozilo. Posel je bil zame končan. Po tem dogodku se nisem več šel humanitarnega prevoznika.

Ker je toliko govora o migrantih in organiziranem tihotapljenju, sem navezal nekaj starih stikov in se iz prve roke pozanimal, kakšna je situacija. Spremenilo se ni skoraj nič. Glavni prevozniki so še vedno ljubljanski taksisti. Pravzaprav so bili do leta 2015, mogoče še 2016, potem so se v glavnem umaknili. Varnostna situacija na meji je za organiziran kriminal izrazito neugodna. Mediji in politika vsak dan dvigata temperaturo in usmerjata žaromete v njih. 



Sogovornik pravi, da ne morejo več najemati domačinov iz obmejnih vasi, ki so v preteklosti služili "organizaciji" za prehode meje kot vodiči. Enostavno nočejo oz. si ne upajo zaradi nadzora in policije. V Ljubljani ta trenutek čaka na prevoz na zahod 31 ilegalnih migrantov. Na hrvaški strani pa "organizacija" že več mesecev išče način, kako preko Slovenije na zahod spraviti cca. 20.000 migrantov. 

Očitki, da se oblast spreneveda in tišči glavo v pesek, so neutemeljeni. Policija vsak dan uspešno polovi vse večje organizirane prehode. Večje? Zadnja skupina 200 ih migrantov je mejo prestopila s pomočjo vodičev iz Srbije. Šlo je za poskus iz obupa in lakomnosti vodičev, saj je vsak od teh 200 migrantov, plačal 500 e za prehod hrvaško-slovenske meje. Policija jih je ujela, ker niso vedeli kam. Vodiči so jih pripeljali čez mejo in jih tam zapustili prepuščene sami sebi. Podobnega konvoja migrantov najbrž ne bomo več "srečali" na naših mejah. 

Organizatorji ilegalnih prestopov mej so vodičem izrecno ukazali, naj čez mejo spravljajo manjše skupine, največ 7 oseb. Nekje Junija je prišla do Ljubljane zadnja skupina migrantov (17) v režiji "organizacije",  vse ostalo so bili poskusi v zasebni režiji. Komur pa se uspe prebiti do Ljubljane, je praktično na konju. V prestolnici obstaja organizirana skupina ljudi, ki skriva in hrani te migrante. Ne gre za znane kriminalce ampak ljudi, ki jim tega ne bi pripisal. Poznam jih jaz in vi. Ker se mi ne hodi na Tavčarjevo, jih ne bom imenoval. Eden med njimi sedi celo v Državnem zboru RS.

Organiziranemu kriminalu je sedaj dala upanje na boljše čase kar vlada sama. Za postavitev ograje na meji je bilo izbrano srbsko podjetje. Eden od organizatorjev s katerim sem govoril včeraj pravi, da bodo zagotovo našli način, da med delavce, ki bodo postavljali ograjo, vrinejo svoje sodelavce. Kar bi v praksi pomenilo, da bodo tihotapci v roke dobili ključ, ki odpira vrata v Slovenijo. Ovire najlažje premaga tisti, ki jih je postavil in jih najbolje pozna. Pravzprav me čudi, da niso našli kakšnega podjetja iz Mogadiša, ki postavlja žice in ograje. 

Janez je svoje ovce zbral na tradicionalnem srečanju v Lepeni. Kot vsako leto, jim je tudi letos natrosil zgodbe o zmagah, ukradenih volitvah in seveda je spet obljubil predčasne volitve in zmago. Janezove zmage so unikum v sodobnem svetu politike. Serijski zmagovalec volitev je prikovan na opozicijske stolčke. Neprekosljiva pa je Lucija Ušaj. Baba je 27 let zmerjala, žalila, uničevala in psovala vse, ki so si drznili podvomiti v božje besede Janeza Janše. Kot vam je znano, se je okoli novega leta sprla z bogom in vero in odšla med skrajne fašiste ustaških korenin. In pred dnevi je čivknila;

"Ko te SDS zavrže, naredijo vse, da te uničijo ......"! 🤣🤣🤣

Če nimate spomina zlate ribice, potem veste, da je bila Lucija Ušaj vedno prva med tistimi, ki so napadali, žalili, lagali in uničevali vse, ki so odšli iz SDS. Vse se vrača, baba stara zmešana.

Metka Turk. Sodnica, ki se je vpisala v anale norosti slovenskih sodišč. Še dobro, da obstajajo višje instance, ki bodo to sramotno sodbo popravile. Vse, kar je o Antonu Krkoviču zapisal in izrekel Anton Peinkiher, namreč drži. Krkovič nima primerne izobrazbe in nikoli ni bil general. Brigadir ni generalski čin. V Žagi v Kočevski Reki je bilo konec leta 1991 centralno skladišče zaplenjenega in iz tujine prepeljanega orožja, namenjeno prodaji hrvatom in bosancem. O tem obstaja kup dokumentov in fotografij, da prič niti ne omenjam. Sam sem preštel 131 kontejnerjev, ko sem moral tam teden dni prekladati orožje iz kontejnerjev na kamione. 

Drži, da je bil Krkovič nesposoben za poveljevanje prvi dan "vojne", ker je bil mrtvo pijan. Fantje iz 30 RSK TO so ga dobesedno prinesli iz diskoteke Babilon. In seveda drži trditev, da je dal Krkovič samovoljno ukaz za sestrelitev helikopterja. V zvezi s smrtjo Tonija Mrlaka resnica nikoli ne bo ugledala luč sveta. Sprenevedanje Krkoviča in Janše je skoraj neverjetno. Škoda, da Kacin nima jajc spregovoriti, ker bi potem tudi zapis v dnevnimu pokojnega poveljnika Vavtarja dobil smisel. Vsi so vedeli, kdo je Toni Mrlak, sodelavec TO, na  vezi direktno z Jelkom Kacinom. 

Zavod za zaposlovanje Stožice zaposluje naprej. Zagrebška Cedevita Olimpija, ki bo letos gostovala v Stožicah, je zaposlila še Jako Blažiča. Sramota se nadaljuje. Da se nekaj razumemo. Nič nimam proti Jaki, Saši, Edu in ostalim "zlatim reprezentantom". Kapo dol, kot se reče, vsi so fejst fantje. Ampak na žalost povprečni košarkaši, ki niso nobena dodana vrednost v nobenem klubu. Imeli so to srečo, da so generacija, ki je igrala z Dragićem in Dončićem na EP. To pa je tudi vse, s čimer se lahko pohvalijo.

V nekaj sem prepričan! Ljubljana nikoli ne bo vzela zagrebške Cedevite Olimpije za svoj klub. Tedeschi bo po koncu sezone pobral šila in kopita in klub preselil nazaj na Hrvaško ali morda Madžarsko. Vam pa bo ostal lep spomin. Nekoč je bila Smelt Olimpija, ponos Slovenske košarke. 

Pred 24 leti je bilo v Tivoliju obnovljeno zunanje košarkarsko igrišče. Obnovili so ga iz recikliranih Nike športnih copat. Na otvoritev igrišča je prišel zvezdnik Bullsov Scotie Pippen. Obnovo in otvoritev sta sponzorirali tudi podjetji GDS in Vilavi, slednje je bilo v moji lasti. Za obnovo sem takrat prispeval 5000 nemških mark in Pippna sem jaz osebno pripeljal v Tivoli. Scotie je takrat preko ameriške ambasade najel moje podjetje za varovanje in prevoze, zato se je spodobilo, da smo investirali v to igrišče. 

Zdaj pa slišim, da Goran Dragić rije tam, kjer smo mi nekoč investirali in gradili. Mal se jebi, Dragić. Če nimaš nobenih idej, jih ni treba drugim krast, pa še projekte zraven (Verjemi v svoj koš).

Kje jaz živim. Včeraj, ko sem končal sestankovanje s tihotapci ljudi, sem zavil v Mercator center. Who the fuck is Chale Sale? Z oljem namazan neobrit čefur je čepel pred polico, zavaljen fotograf pa se je slinil zraven. Poleg pa paleta nagnusnih plakatov tega čapca. Videl sem ga prvič. Celo na osnovnošolskih zvezkih se sveti. Sem najprej pomislil, da ima kaj z Dončićem, da paradira na šolskih potrebščinah. Pa me je hitro nekdo poučil in mi poslal video spot.

 Predam se  "otišli ste među budale" 🤣.





Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je