Preskoči na glavno vsebino

After Sunday

Še ene volitve so minile. Zmagovalci in njihovi politični komentatorji so povedali svoje in karavana gre dalje. Poraženci? Kolikor sem zasledil, teh kot ponavadi ni. Še enkrat več se je pokazalo, da so politiki svetlobna leta oddaljeni od tri četrtine volilk in volilcev.

Levica je končno dobila kar ji gre. Nulo. Lista Janeza Janše je izgubila en mandat in ga poklonila klinično mrtvi SLS? Zakaj se je Janša tako odločil, ve le on in tisti, ki so bili na kandidatni listi. LMŠ je presenečenje z dvema poslancema, čeprav je stranka, ki vodi državo in dva poslanca sta poraz. Vseeno pa premier ne bi smel pred kamerami tako navdušeno skakati, saj je s tem pokazal, kar smo itak vedeli. Šarec se dveh evroposlancev ni nadejal niti jih ni pričakoval. Njegovi sopotniki v vladi so dobili še en signal več, da so politična trupla. Sploh za SMC in Cerarja je fijasko popoln. Ne pozabimo, gre za stranko, ki je štiri leta vodila državo s četo poslank in poslancev v DZ. Novopečeni očka Miro pa se še kar noče sprijazniti, da je njegova pojava in stranka državljanom v posmeh! Še vedno imamo deset poslancev in štiri ministre, odgovarja Cerar. Ubogi mi, ker so zaradi obstoja vlade nepogrešljivi prav vsi luzerji iz desnosredinske palete self strančic.

Čisto iz osebnega zadovoljstva se mi dopade, da so razni Jelinčići in Brščići odpadli kot knof od gat. Kot je že v navadi, so povolilna obračunavanja večnih luzerjev v polnem teku. V pomankanju domišljije se nekateri spuščajo tako nizko, da zmagovalcem podtikajo lažnive izjave in potem iz tega celo delajo oddaje? Škoda vsakega komentarja luzerja 0.88

Brščić grozi podležem prvega reda, pri tem pa pozablja, da je bil do včeraj on najglasnejši podleź taiste grupe, ki ji zdaj grozi.

Marjan Podobnik je naložba za prihodnost, je razočarane ovce miril Janša. Precej njih se je prijelo za glavo. Kakšno prihodnost? Prihodnost nas je dohitela nekje leta 2004, od takrat capljamo v preteklosti, obujamo partizane in fašistom trobimo, da so fašisti. Za tiste redke, ki še verjamejo Janši! Kakšna pa naj bi bila prihodnost po vašem okusu? Janša je hard varianto komunizma izpilil v Janševizem. Prihodnosti v Janševizmu pa nas večina noče niti pod razno.

Kaj sploh je Janševizem? Vera, ideologija, ljubezen ali kaj četrtega. Medicinska stroka je enotna, gre za hudo obliko duševne bolezni. Simptomov ne bom našteval, ker ni moj namen, da vas spravim v smeh.

Tole zadnje predvolilno dobrikanje je prineslo nova spoznanja. O ljudeh in politiki. V našem prostoru ekstremistične stranke nimajo možnosti za uspeh. Pri tem mislim na Levico in Dom. Ekstremna stranka je seveda tudi SDS, zato so večni poraženci. Ob tem je treba vedeti, da so člani stranke zvesti norostim predsednika. Dokler bo Janša predsednik SDS, bo ta ekstremna in osamljena. Vladati ne morejo, zato pa pozorno skrbijo, da na desni poleg SDS uspeva samo plevel.

Žiga Turk, ta ostareli odsluženi Janševist se priduša o nekih strelih v njegova pomladna kolena. Prav ste prebrali. Janšev konvertit in najbolj vsiljiv kandidat na zadnjih volitvah se ima za pomladnika. Tista Slovenska pomlad je trajala od l. 88 do l. 91.  Potem je izginila za vedno. Samo to obdobje je bilo obdobje Slovenske pomladi. Potem je prišla zmaga in z njo poletje. Zmagovalci iz vrst Demosa so začeli deliti plen. Na hitro so jih povozili komosolci zbrani v LDS in poletje je doseglo vrelišče. Kar ni bilo "privarjeno" so ukradli  in olastninili z nekimi certifikati. Še pomnite?

Na malce drugačen način so rdeči po letu 1945 slavili zmago in pobasali premoženje. Temu so takrat oni rekli nacionalizacija. Praksa se skozi desetletja ni spreminjala. Kdor pride na oblast, si vzame nagrado oz. plen.

Potem je prišlo leto 2004. Vstop v EU je za nas jesensko obdobje. EU nam obljublja sadeže. Tisto, kar smo spomladi doma posadili. E, tu pa se zatakne. Izbrane elite, nekateri jim rečejo Bruseljski karteli, so se polastili naših sadov. Nam pa drobtinice in občutek lažne varnosti. Od jeseni nimamo nič kar smo si obetali. Zdaj se prepirajo, koliko naših sadov bo šlo migrantom? To je današnja realnost EU. Ima pa naša politična elita vrhunske koristi, zato so nas tako nadlegovali za glasove.

Najbrž imate podobno izkušnjo. Pred volitvami je z mano začelo komunicirati precej znanih imen iz vrst politike. Da bi kaj spodbudnega napisal ali tvitnil npr. Najbrž ste opazili, da nisem. Jaz sem vas lepo prosil, da ostanite doma. Smo pa prijetno komunicirali. No, vsa prijaznost se je v ponedeljek zjutraj končala. Komunicira in dobrika se nihče več. Ena in eden sta v ponedeljek zjutraj ukinila kominikacijski kanal, ker bi lahko predsednica izvedela in bi vse skupaj narobe razumela. Ona me toži, njeni me pa prosijo in nagovarjajo 🤐.

Nekaj vam moram povedat. Bi bilo fer, da izveste. Na mizi sem imel ponudbo, da se zoper mene takoj ustavijo vsi postopki, če podpišem neko izjavo pri notarju. Ponudba je bila sledeča. V izjavi naj bi napisal, da je bilo moje pisanje o Paravomu, Janši, Krkoviću, Njavru, Oražmu, Pojetu in ostalih družbeni eksperiment v katerega sem zajel vse javne govorice in iz njih spisal izmišljene zgodbe o omenjenih akterjih. To izjavo naj bi podpisal pri notarju in izročil odvetniku Janezu Stušku. V zameno bi se ustavili vsi sodni postopki iz naslova pisanja. Torej vsi, ker drugih ni.

Seveda sem zainteresiran, da so ustavi kar še obstaja. Ampak! Če bi to podpisal, bi jim dal orožje za obračun s tistimi, ki so se v nekih zadevah ( Furlan npr.) sklicevali na moje pisanje. Ker mi dol visi tudi za omenjene, enako dol visi njim za mene, sem bil izjavo pripravljen podpisati pod določenimi finančnimi pogoji.
Vsak, ki želi, da ga omenim v zvezi z družbenim eksperimentom in "operem blata", naj mi plača 10.000 evrov. Razen Pojeta, on se je oddolžil z razkritjem njihove zgodbe. Dogovora nismo sklenili, torej zapisano ostaja resnica.


Za 2K basket ekipo imam, zato mi ne več pošiljat vaših statistik in uspehov. Hvala

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je