Preskoči na glavno vsebino

Cazzo

RKC party

No, kje smo? Deset dni nisem vklopil računalnika, pa nisem zamudil nič. Čemu sploh še računalnik, če imam vse na pametnem telefonu? Po mojem bodo klasični računalniki in prenosniki kmalu izumrli. Bloga na Samsungu 9+ sicer ne znam napisat, pa nič zato. Z blogi sem več ali manj zaključil. Če se mi bo zdelo, se bom oglasil na tej strani. Gostovanje za .si sem  plačal zadnjič. Po 9.1. 2019 teksti na .si ne bodo več dosegljivi. Že dolgo nimam več kaj povedati. Dnevno komentiranje enih in istih jajc pa me dolgočasi. Ne, da me dolgočasi. Slabo mi postane od politike in vedno istih tem. Medijev ne spremljam, pa sem žal kar na tekočem. Čudno? Niti ne, ker se vsi do zadnjega pogovarjate in po družbenih omrežjih nabijate izključno o politiki, migrantih in sovražnem govoru. Pa na novo odkrivate NBA. 

Tole zadnje, kar sem omenil, presega vse meje vseh vrst okusov. Kot, da bi bili Slovenci tisto pleme iz filma, ko Bušmanu na glavo pade steklenica Coca Cole. Ste res tako bebavi ali se samo delate? Tekmovanje, kdo bo bolj ocukrano, osladno, bombastično in domoljubno opisal življenje in igre Luke Dončića, se je šele dobro začelo. Najvplivnejši Slovenec na svetu, čigar podpiranci redno izgubljajo, je zagotovo hudo užaljen. Čez lužo bruha ogenj že celo desetletje, pa nobene domoljubne ekstaze in orgazmov v domovini črnega panterja.

Tole s črnim panterjem in Grimsom seveda ni šlo mimo mene. A naj še jaz kakšen komentar na to temo zapišem? Najbrž ni potrebno. Da so vse izjave in pogledi na življenje Grimsa in njegovih političnih sopotnikov istega ranga, pa je jasno vsem. Da ne pozabim. V ponedeljek dopoldan sem se za trenutek ustavil na Infekcijski kliniki v Ljubljani. Nekomu sem odnesel slušalke, da ne bo ugibanja. Hodniki klinike so se bleščali. Nekaj pacientov oz. obiskovalcev je sedelo na stolih, sicer pa so bili hodniki in stoli več ali manj prazni. Iskanega nisem našel. Varnostnik me je napotil ven in naokoli do sprejemne ambulante. Nobenih migrantov nisem srečal niti tam. Le iskani je sedel na ograji in zdolgočaseno kadil. Zakaj to pišem najbrž veste!

Na TW sem videl, da zmešana zapita Lucija Ušaj trobi, da so na infekcijski kliniki zaradi migrantov izredne razmere. Virusi plešejo po zraku, migranti so zasedli infekcijsko kliniko, ubogi Slovenci pa sedijo na tleh in ležijo po hodnikih. Za domoljubce je to sveta resnica, neizpodbitno dejstvo. Okoli tega ni nobene debate in argumentov. Če jih ne vidiš, si levičarska LBGT svinja, ki uničuje Slovenijo. Predam se.

Pogrevanje zgodovine in spreobračanje vsega, to vam najbolj leži. Resnica? Ta nikogar ne zanima. Ali si vernik na liniji, ali pa motnja. Priznam, da se je bilo treba malo odmakniti, da sem videl celoto. Od daleč je Slovenija še bolj zarukana, skorumpirana in hlapčevska, kot od blizu. Prebral sem tekst Mazzinija o tem, zakaj je bil izvoljen lopov Leljak. Grozljivo. Ampak takšna je slika po vsej državi. Komunisti so krivi za vse. Vesoljske obljube, ki bi se jim še otroci v vrtcu nasmejali. Totalna nevednost in neizobraženost. In na koncu jagoda; »Bolje, da nam krade Leljak kot pa komunisti«!

Šarec se je pohvalil s sestankom s stavkajočimi uslužbenci SOVE. Sto naj bi jih bilo na famoznem tajnem sestanku, vsevedni mr. 0.88% je prišel do številke 87. Resnica je nekje vmes. Kaj je bilo na sestanku, kaj je premier Šarec govoril, izpostavil in obljubil delavcem SOVE, sem slišal. Za 100 e sem kupil celoten zvočni posnetek sestanka. Od delavca SOVE, ki nima za kruh in na ta način krpa mesec z mesecem. Če si ga kdo hudo želi slišati, ga odstopim. Sto evrov gor ali dol.

Kmalu bo božič. Kar vidim Janšo med jaslicami, tisto plešasto grdo glavo med slamo in ovcami, kako bo nagovarjal butle svoje črede. Domoljubno, družina pa to, brez pedrov in migrantov. Vasletu in množici pedrov iz domobranskega postroja se sicer kolca, ampak pri spovedi se vse pogliha. Tri zdrave Marije, prst v rit in drkat na deco za oltar. 

Otroke doma pustite, če vas vleče gledat fucking jaslice. Ker, farški so pasje potrebni okoli praznikov. V Ljubljanski nadškofiji je največ pedofilskih napadov na otroke, pravi statistika. V Ljubljani je vsak tretji otrok, ki obiskuje verouk, žrtev spolnega nadlegovanja.

Beričevo. Kraj zločina, Eles. Bernard Brščič je posilil vratarjevega psa. Zadevo preiskuje Policija (če jo slučajno ne, še ne pomeni, da gre za fake news. Itak vsi vemo, a ne). Bi še, pa se mi ne da. Zdaj je na novo retuširal vesolje še najmlajši upokojenec na svetu. Če mene vprašate, je avtor zapita starina iz Dolenjske. Take mate. Kurc vas gleda vse skupaj. LoL    

p.s. Mogoče me pa ni bilo na Infekcijski kliniki? Mogoče sem si vse skupaj izmislil? Je to pomembno? Ne, za vas je pomembno, da se bere in, da je v kontekstu kontriranja nazi Lučki ali kateremukoli fašistu iz vrst SDS. 

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je