Preskoči na glavno vsebino

Brutta verità

Včerajšnji tekst je razburil moje zveste bralce. In prav je tako. Kaj bi dejali, če bi vam vlomil v stanovanje in začel krasti? Ko bi me zasačili, bi pa izvlekel rdečo zvezdo in začel vpiti; »Jaz sem proti Janši«?
Torej? Najbrž bi jih dobil po glavi, v nadaljevanju pa bi poklicali Policijo! V to sem trdno prepričan. Glede na vaš odnos do župana, pa bi upal na drugačen izid! Naprimer takšen;
»Micka, ta je naš. Daj mu peneze in klobase, za partizane gre«.
Micka; »Ampak krade nam,navaden tat je«!
Franci; »Bolje on kot, da nama kradejo farški«.
V čem je poanta? Zoki je lopov in pika.! Vsem je to jasno. Komur ni, ta laže sam sebi. Ampak! Zoki sovraži Janšo in ob vsaki priložnosti maha z zvezdami, OF in titulo mesto heroj. Zato je še danes župan in naslednji mandat bo počel isto, kot je počel do zdaj. Kradel bo, jemal podkupnine in živel od gotovine. Vse račune vključno z osebnim transakcijskim računom ima blokirane. Od česa živi, je "skrivnost"? Živel Zoki. Da me ne bo kdo narobe razumel. Prav je, da je zmagal. Ljubljančanom pa res ne privoščim predstavnika domobranske stranke in parado fašizma v prestolnici.
Kam smo prišli, da je tako, pa je velika žalost. Tista izjava zmešanega Rada Pezdirja, da bo Ljubljana postala Beograd v času Miloševića, če bo Janković spet zmagal, je zgrešena. Idiot, kaj naj rečem. Ljubljana zadnjih 12 let funkcionira kot Beograd v času omenjenega zločinca, pa to nikogar ne moti. Zoki je car, amen!
Mene resnično žalosti, da so se pod krinko »boja« proti Janši in njegovi nazadnjaški sekti vernikov, na oblast zavihteli največji škodljivci te države. Alenka, Karl in Miro! To je katastrofa. Povejte mi, kako je mogoče, da je Karl tako nagnusno popušil na volitvah, podpiral pa ga je najbolj vpliven »Slovenec« na ić, ki sicer podpira in financira Dodika v Republiki Srbski? Najbrž ni tako vpliven, kot so mu pripisali, sicer bi bil Erjavec predsednik vlade.
Kar se naročnin tiče. Po novem letu jih bom ukinil, novi teksti bodo dostopni za vse. Namesto naročnin so dobrodošle donacije na transakcijski račun ali PayPal. Blog na mikstone.si bo ugasnil, ker ne bom več plačeval gostovanja. To bo enkrat sredi januarja. Če bo kdo od vas (ali je že) kopiral oz. shranil VIP vsebine, naj jih prosim na deli okoli, da me ne spravi še v kakšen kazenski postopek.
Upokojenci in tisti, ki stojite v čakalnih vrstah našega skorumpiranega zdravstva! Pojdite na Langusovo 4, tam vedri vaša »rešiteljica«. S kakšnimi transparenti in bobni, da vas Prasica čuje.
Bog vam pomagaj! SF/SN

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je