Preskoči na glavno vsebino

Let's do it again

ta stol mu pristoji, kajne 
Slaba tretjina avgusta 2018 je za nami. So what! Vlada Mira Cerarja je demonstrativno odstopila nekje februarja! Če me spomin ne vara seveda? Danes je Cerar še vedno premier v odhodu, nove vlade pa še dolgo ne bomo videli. Pozivi k novim predčasnim volitvam so navadno sprenevedanje in zatiskanje oči pred realnostjo. Kaj bi prinesle še ene volitve? Razmerje moči bi ostalo enako. Približno tretjina tistih, ki še hodijo na volitve je zacementirano desnih. Kar pomeni SDS plus drobtinice za hlapce iz farške NSi. Dve tretjini pa sta odeti v levo rdečo barvo. Težava je nastala, ker je v levem bazenu preveč požrešnih osebkov, ki se ne pustijo odgnati od vse manjšega državnega korita.
Vsako užaljeno teslo, ki so ga odrinili od korita, je šlo ustanavljat stranko. Pred mesecem dni je bila aktualna ideja o še eni levi stranki. Milan Brglez je resno razmišljal, da bi ustanovil svojo stranko. V njej bi bilo nekaj bivših poslancev SMC in tisti člani Levice, ki so na minulih volitvah ostali pred vrati parlamenta. K sreči mu ni uspelo, ostalo je pri ideji. Ko ni bilo nič iz lastne stranke, se je Brglez pritožil na izključitev iz SMC. 
Kje smo danes? Šarec gre na vse ali nič. Po posvetu s svojimi svetovalci je sklenil, da bo premier za vsako ceno. Zdaj ali nikoli. Če gre LMŠ v opozicijo, je čez 4 leta ne bo več. Šarec je pripravljen sesti na premierski stol, četudi bo vlada manjšinska. Enkratna priložnost, ki je Šarec ne misli izpustiti iz rok. Storil bo vse, da vlada. Če bo šla vladna združba k vragu, bo upal na spomim zlatih ribic aka Slo volivcev. Vloga Levice je v tem primeru famozno bombastična. V vladi ne bodo, bodo pa odločali o vsakem vladnem projektu. Šarec se bo moral najprej bosti v koaliciji z Židanom in Erjavcem, ki ga bosta spotikala na vsakem koraku. Potuhnjeni Cerar in ponižana Bratuškova pa sta recept za katastrofo. Če Šarcu vseeno uspe potešiti apetite znotraj koalicije, pride na vrsto Levica. Stranka, ki ni v vladi, bo potem odločala. Mesec in druščina bodo ocenjevali in izpolnjevali želje starih rdečih krvosesov, ki jim bo načeloval kamniški župan? Dragi moji, tega ni niti v komedijah.
Če bi se to res zgodilo, potem je s Slovenijo konec. Kdor zagovarja takšno skrpucalo od vlade, ni pošten. Vem, raje to kot Janšo.
Nekoč je s poslanskimi vprašanji trgoval Zmago Jelinčić. Da se s tem trguje, ni skrivnost. Mladi levičar Mesec je nekje junija postavil poslansko vprašanje. Na žejo osebe, ki mu je za to plačala 1500 evrov na roko. Denar se je zbiral na Facebooku, vprašanje pa je bilo tudi objavljeno. In to se vam zdi OK, al kako že? Še jaz sem dobil poziv, da doniram. (p.s. nabijem vas na kurac za začetek, donirajte vi meni..)
Stvarnost je taka, da prihaja vlada Janeza Janše. Koliko mislite je takih poslancev, ki so se pripravljeni odpovedati pravkar pridobljenih ugodnosti? Bolj malo, pa še ti so iz vrst SDS. Na glasovanju naslednji petek bo Šarec upal na 46 glasov, pričakoval pa jih bo uradno 52. Zgodil pa se bo Janković. Šarec ne bo zbral zadostnega števila glasov, ker so v času po volilnem ponedeljku Janševi odposlanci »kupili« nekaj »Puckotov«. Počivavška niti ni bilo treba kupiti, ker je dal Janši besedo, da ne bo podprl Šarčeve vlade. Isto bo storilo še nekaj poslancev iz vrst SMC in dva iz SAB (oba pijanca).
SDSzate
Lažniva Jožeta sta tokrat očitno prestopila vse meje. Ampak pozor. Zdaj so domobranski govnači obrnili ploščo. V imenu svobode govora in ostalih ustavnih pravic, lahko vsak svinja serje in otresa na polno. Ker pač tako misli in to verjame. Velja za vse razen zame. Jaz sem še vedno aboniran na Okrajna in Okrožna sodišča, za moja mnenja in dejstva v katera verjamem.
Vinko Vasle je peder. Poleg tega ima »spolne odnose« s svojimi kužki. To so dejstva. Za ta zapisana dejstva sem šel l. 2015 v zapor. Za pol leta. Pa ponovimo vajo; Vinko Vasle je pederčina, domobransko ščene Janeza Janše in umazani pasjejebec. Tako mislim in to verjamem. Pes mu je lizal »sladki greh« iz kurca, to sem videl na lastne oči. Njegove potne roke so nekoč med vožnjo končale v mojem mednožju. Potem jih je fasal. Romunski policisti in Špela Predan so bili priča, ko sem razbil avtomobilsko steklo in buzeranta Vasleta potegnil na cesto. In jih je fasal po smrčku.
Najbrž ni skrivnost, da je bil Jože Dežman težek pijanec. Zdaj trdi, da je ozdravljen alkoholik. Kakšen kaliber je v resnici, kaj je klobasal psihiatru in terapevtom (komunisti, partizani, domobranci, cerkev, stric, Janez Janša, Rosvita Pesek in soprog) vse pikantne podrobnosti boste jutri prebrali na #MWY. Dežman ni golazen. On je THE Golazen.
P.S. Nenadna ljubezen propadlih DL fakerjev (Virant, Pezdir, Bajs Štih & co..) do NSi je samoumevna. Potem, ko je Janša uspel zamenjati Novakovo s Toninom, so v NSi našli svoje mesto omenjeni
luzerji iz DL. NSi=DL
Joža gre domov

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je