Preskoči na glavno vsebino

Prime Time

Črni Janez

Časi so negotovi. Pred vsakimi volitvami poslušamo leve in desne politike, da gre tokrat za odločilne volitve. Kaj odločilne, celo usodne za narod. Spomnite se PS in Jankovića, pa potem nadaljevanje z Alenko Bratušek, potopom in razpadom PS in njeno iskanje službe v Evropski komisiji. Pa je prišel Cerar, spet baje v najbolj usodnem trenutku za narod. Po štirih letih smo še v večji temi in negotovosti. V zdravstvu se ne premakne nič zadnjih dvajset let. Pred vsakimi volitvami iste obljube, potem pa kurčina. Ne da ne znajo in zmorejo! Nočejo! UKC je bankomat dveh najmočnejših omrežjih. Politični insajderji trdijo, da pri vsakem sestavljanju vlade in kasnejšem kadrovanju glavno vlogo igrata prav ti dve omrežji. Eno je levo, pravijo da je prvi stric Zemljarič, njegov prvi prokurist pa Miklavčič. Drugo je pa desno. Tam je prvi stric Janšev kapo, sicer znana SDS figura (brez imena, ker ni več denarja za sodne takse).

Če pustimo ob strani vaške posebneže tipa Primc, ki tradicionalno obeležujejo vse vaške in državne karnevale, grejo na volitve vsi z vsemi orožji. Kot sem že na začetku zapisal; »Časi so negotovi«. Svet je razdeljen in sprt kot še nikoli po koncu hladne vojne. Amerika ima neuravnovešenega predsednika, Rusija pa Putina, ki je zase prepričan, da je na misiji ponovnega rojstva Sovjetske Zveze. Vojna v Iraku traja še danes, čeprav je zmago Bush razglasil pred cca 15 leti. Leta 2007 sem bil v Iraku. Mislil sem, da grem za varnostnika v povojno sceno, prišel pa sem v vojni kaos, ki si ga v sanjah nisem predstavljal. Orožja za množično uničevanje v Iraku nikoli ni bilo, mi pa smo ubogljivo sodelovali v agresiji. Sodelujemo še danes. Da se ne bo kdo slepil. Sektaške milice so imele leta 2007 v Ramadiju črno bele zemljevide sveta, kjer so bile z rdečo barvo označene države, ki so po njihovem razumevanju napadle njihovo sveto deželo. Videl sem te zasežene zemljevide v poveljstvu, Slovenija je bila vedno rdeča. Kot je v resnici, kajne. Maščevanje bo, prej ali slej.

Podpiramo in sodelujemo v zločinskih napadih na Sirijo, torej smo soodgovorni za begunce, ki od tam prihajajo. Mi bi pa njih po novem kar z noži čakali na Kolpi? Res smo prijazni ljudje. Orbanizacija Slovenije se bo zgodila tisti hip, ko bo na volitvah zmagala SDS. Si kdo želi SDS na oblasti, razen njih in tistih, ki si od zadrtih kler izdajalcev  domovine obetajo koristi. Prav ima Požar ko pravi, da na volitve hodijo samo politični aktivisti. To je res. Zato je slika današnje politike takšna kakršna je. Volitve za 16 letnike? Ne. E -volitve, nujno. Če bi uvedli e-volitve, bi najbrž glasovalo 99% volilnih upravičencev. Kaj bi to pomenilo za obstoječo politično elito? Najbrž nihče ne ve zagotovo, zato jih ne bo. Ker jih obstoječa politična garnitura nikoli ne bo uresničila.

Slovenija potrebuje reset. Tega so mnogi obljubljali, potem pa so pri koritu na tipko reset pozabili. Raje so pustovali, virantovali in se tepli za drobtine pri koritu. Janez, Grega in Zoran pa so si ga mimogrede izmerili. Na račun vseh nas, packi umazani.

Še se najdejo primerki, ki me nagovarjajo in prepričujejo. Halo, odjebite že. Pred leti je bil prav tako predvolilen čas. Tudi takrat sem jih poslušal, ene in druge. In vsi so se strinjali, da gre za »svinjarijo«.Potem so bili izvoljeni. In postali so vzvišeni in nedosegljivi. Svinjarija pa ni več izgledala svinjarija. Pravno državo je treba spoštovati, mi je dejala pička, ki je nekoč z mano »rovarila« proti Janši in metala kamne v okna parlamenta. In me ni poznala več. Danes je (še)poslanka, zaradi omamnega časa volitev pa me je spet poklicala. Ajde kurvo, nemoj.

Pod vladami Pahorja, Janše, Bratuškove in Cerarja so me državni organi preganjali, finančno kaznovali in zapirali zaradi pisanja bloga. Pod štirimi različnimi vladami isti teror na področju, kjer mi ustava jamči neke pravice. In potem mene nagovarjate, naj vas podprem, ker baje veliko ljudi bere blog. Saj niste gladki.

Kar se migrantov in beguncev tiče, ima Karl Erjavec odličnega strokovnjaka v ekipi. Sašo Dončič je ta strokovnjak. Nekoč je s taksijem prevažal ilegalce, danes bi z Erjavcem sedel v parlamentu. On bi bil pravi, da z Mahničem vodi kakšen parlamentarni odbor za migrantsko politiko po Orbanovem modelu. Eni kandidirajo kar za več stran hkrati, drugi na liste vpisujejo mrtve, tretji ne znajo niti šteti, četrti …! Ne bom nadaljeval, karneval je pravkar startal.

Prišel bo tisti nedeljski večer, ki se ga vsi bojijo. Tam bodo iste stranke, isti obrazi, namesto SMC pa LMŠ. In spet bo neka obrobna stranka tipa DESUS igrala glavno vlogo v koalicijskih pogajanjih, ker veliki ne zmorejo sami.

Janković in Erjavec. Da dva tako propadla politika brez podpore zganjata vojno proti Janši, je smešno a razumljivo. Če Janša zmaga, bo Janković ekspresno končal na Dobu, Erjavec pa se bo pridružil skupnosti, ki jo je desetletje in pol nategoval. #upokojenci

Pejte na volitve, da ne zmaga črni Janez. LoL

Fucking JOKE :(


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je