Preskoči na glavno vsebino

Time out



Poznamo čas miru in čas vojne. V naši politiki in družbi je predvolilni čas zagotovo vojna na polno. Saj poznate tisto; Če je vojna, je vojna za vse. Po volitvah se bodo prešteli zmagovalci, poraženci in pobiti. In ja, po volitvah se bo delil zmagovalni plen. Službe, položaji, ministrstva, državna podjetja, koncesije…, vse bo na pladnju za zmagovalce. Zato je vojna za vse.

Agitira (bojuje) se na vseh področjih. Do včeraj normalni ljudje so danes drugačni. Nori, bi rekel. Ker velja, da je vojna za vse, velja to tudi zame. Nisem na strani nikogar, ker pa je vojna, sem sovražnik vseh tistih, čigar zastave ne nosim. Saj veste, če nisi z nami si proti nam. V imenu prej zapisanega me »preventivno« preganjajo skoraj vsi, ki upajo na drobtinice zmagovalcev. Če ne drugega, bo »adut« pri delitvi drobtin; »Saj sem vendar tožil Kunstlja«.

Do tiste usrane nedelje ne bom komentiral predvolilnega dogajanja. Za vsak slučaj. Ker pa večino drugega kot dnevna politika ne zanima, sem v težavah? Kdaj pa nisem?

Kaj si mislim, pa vam zadnjič povem. Samo dve »resni« stranki obstajata. SD in SDS. Vse ostalo ni omembe vredno. Kot naš nogomet. Res so poden zadnje čase, ampak to je vse kar premoremo. Ne bomo iz inata in razočaranja nad profesionalnimi nogometaši v reprezentanco začeli klicati všečnih pevcev, komikov, plesalcev in pisateljev. V politiki pa se to dogaja zadnje desetletje. In vsakič smo v večji pizdi.

Politik je očitno poklic ranga čistilke. Samo politik ali čistilka je lahko prav vsak. Državo razumemo kot vrhunsko skupno podjetje, upravljanje pa zaupamo raznim nekvalificiranim delavcem, ki se prijavljajo na zavode (beri grejo na volitve).

Zdaj sem vam odgovoril koga voliti. Če ste levi, je pravi SD, če ste desni, je pravi SDS. To sta po mojem mnenju dve posadki, ki sta sposobni pilotirati. Takole vas bom vprašal. Jebeš Adrio, čeprav ne vem zakaj. Nove moči, nove posadke pravite. Evo, Marjan Šarec je sedel v pilotsko kabino. Kdo od vas bo ostal na letalu? Nihče!!! Pri SD in SDS me ne skrbi, da bi strmoglavili, bolj me skrbi smer leta. Ostali najbrž ne bi niti vzleteli s piste, zato je njihova napovedana smer in sanjska destinacija navadna laž.

SD in SDS. Dve stranki, katerih člane najbolj preziram. Od mene seveda ne bo glasu. Večkrat sem povedal koga in zakaj (LMŠ), čeprav proti vsem mojim načelom. Je pa tako, da me samo še bodoči volivci LMŠ ne sovražijo. Zaenkrat. Mir je varljiv, ker bo Šarec najbrž zmagal, jaz pa ne bom šparal municije, ki bi bila zdaj razumljena kot predvolilna propaganda nekoga. Ampak to sem jaz. Jaz nisem merilo. Če vam je iskreno do države, se ne zajebavajte na volitvah, vsaj mladi ne.

Poznam kirurga, ki ga preziram. Slab človek je, zanemarjen, precej naklada in niti državljanstva nima. Poznam igralca, ki je dober človek, urejen, spoštovan, klen Slovenec in odličen motivator. Če bi moral leči na operacijsko mizo, ne bi razmišljal niti sekundo. Operiral bi me zanemarjeni tip in slab človek, ki je hkrati soliden kirurg. Upal bi na najboljše. Večina vas pa bi se pustila operirati odličniku iz igralskih vrst? Smrt zagarantirana, celo brez asistence Radana (beri Kučana)  
Dragi moji, prej se obesim, kot njemu uležem na mizo.

Če kaj razumete, ok. Če ne, pa tudi ok.  Do tiste nedelje, ko bo na gnoju ostal samo kamniški petelin,kure pa bodo ob robu kokodakale (baje so itak slepe), ne bo več javno dostopnih tekstov. Od jutri bodo vse objave VIP, teme pa vas bodo »prizadele«. Niso samo v politiki svinje. Jaz pa nimam tabujev, cenzure in zavore…! (Imam izjave spolnih partnerjev umorjenega Tiča. Nežna duša, ga opisujejo lažnivci na sodišču? V resnici je bil nasilen dominanten stric z bičem, zato je bil problem, ker ni bilo erekcije usodnega nedeljskega jutra. Cakića je Tič hotel napičiti, napičil pa je na koncu Cakić njega. Dejstva in fakti v naslednjih dneh)

Jutri. end 


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je