Preskoči na glavno vsebino

Out of bounds

game over Dump

Vojna gospodarskih imperijev? Priznanje neke wanabe države? To sta top temi, ki zaposlujeta našo politiko in fakerje, ki smetijo splet v imenu uravnoteženih volitev. Kako gre tista; Naj za trenutek zaplankani Janez in njegova Micka odložita pametne igrače in vklopita možgane. Pametne igrače in novice v njih so lažne. Kakšne pa naj bodo, če jih ustvarjajo lažnivci?

Novičok in Skripal! Če bi Rusija hotela ubiti Skripala, bi ga ubila brez pompa, medijev in kemije iz časa hladne vojne. Enostavno ga ne bi bilo več. Skripal je svoje čase izdal čez palec približno 4000 dvojnih agentov po vsem svetu. Rusi so ga ujeli in obsodili. Na njegovo srečo je bil v paketu izmenjav ujetih dvojnih vohunov. Namesto ječe v Sibiriji, je dobil imuniteto, državljanstvo in posest na Otoku. Rusi se niso več zanimali zanj. Prav tako Mi-6, za njih je izdan agent vreden manj kot mrtev.

Kaj pa izdanih 4000? Mnoge so obsodili in zaprli, nekatere pa so raje pokončali. 4000 agentov!!! Vsak od njih je imel sorodnike, prijatelje, sodelavce …! In prav vsi od njih so bili del bivše KGB mreže, ki se danes imenuje FSB. Maščevanje je Skripala doletelo iz teh vrst, Mi-6 pa je zagotovo priskočila na pomoč. Situacija v svetu je namreč zahtevala konflikt s Putinom in Moskvo.


Danes samo zaslepljeni in pokorjeni verjamejo, da je Rusija vpletena v domnevni napad s strupom na Otoku ali napad s kemičnim orožjem v Siriji. Na eni strani Rusija, Iran, Kitajska in celo Sev. Koreja, na drugi pa zahodni svet pod vodstvom kroničnega lažnivca in nastopača Trumpa. Nisem prepričan, da bo nogometno svetovno prvenstvo v Rusiji kdaj odigrano?

Mi Slovenci! Mi smo podprli napad na Sirijo. Mi ne priznamo Palestine. Mi verjamemo, da so Rusi sejali Novičok po Otoku. Desni celo verjamejo, da nas ogrožajo muslimani in Islam. Imamo upokojeno kreaturo, ki se že nekaj let vlači po vseh mogočih političnih procesijah. Medijsko podprta iz z desno petardo v riti je celo zjebala vlado in 2 tir. Pijanček sliši na ime Vili Kovačič. Imamo klovna, ki bo v levi in desni žep pospravil politično elito. In elita bo on. Dokler čez štiri leta ne pride Lista Luke Pahorja. O.p. Mi celo verjamemo nepismenim košarkarjem. Ker so ali še bodo zvezde svetovnega formata.

Janez in Dijana, dva poštenjaka
Dijana Đuđić je fejst punca. Le prebite pare nima v tisti vukojebini Prijedor. Tam je tudi sedež Banjaluškega narkokartela. Dijana je pred 2 letoma dobila prvo službo. Postala je natakarica v lokalu Roka Snežića. Natakarica je še danes. Diplomo pravnice ji je kupil Snežić v Beogradu. Zaradi slamnatih poslov predvsem. Punca res še ni kaznovana, saj je njen oče šef policije v Prijedoru, ki velja za leglo kriminala. Oče Snežane Đuđić je na plačilnem seznamu narkokartela. Plačuje ga direkt Snežić. Na Snežićevo zahtevo je stari Đuđič dal aretirati ekipo POP TV. Dijana ima v resnici frizersko šolo, zato bo težko parirala pravniku Cerarju. Tu je na pomoč priskočil Janša. Tožbo je sestavil štab pod mentorstvom Jakliča in Šturma.


Tista spletna stvar, NBA basket. Ne morem mešat tiste scene z našo domačo kloako. Zato sem ustvaril še en profil na družbenih omrežjih, kjer sem lik iz omenjene scene. Lik nima nobene zveze z ničemer, kar zadeva življenje v Sloveniji, zato ga ne bom predstavljal. Če bo uspešen, se bo predstavil sam.

Volitve 2018. Fuck off! end  

izviren tekst na MIKSTONE  

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je