Preskoči na glavno vsebino

Let's dance



Pomlad je pred vrati in folku se meša. Dva umora. Eden bolj krvav in okruten od drugega. Umori v krogu družine so slovenska posebnost. Včeraj je minil dan brez rož. Za 8. Marec rož že zdavnaj ne kupujem. Že kot otrok sem bil priča tem hinavskim scenam. Rože za Dan Žena, ostale dni pa jebanje v glavo, batine in poniževanje. Tista ženska, ki živi z mano, ima najbrž občutek, da je vsak dan njen praznik. Vsaj upam, da je tako.

Čez cesto je hiša s čudnimi stanovalci. V sosede se ne vtikam, ne morem pa se delati, da ne vidim in ne slišim. Včeraj sem videl največjega rogovileža iz one strani ceste, kako nese šopek rož. Celo on se je spomnil, da je Dan Žena. Danes zgodaj zjutraj pa sem pred hišo videl njegovo žensko z modrim očesom in razbito ustnico. Praznik se je slabo končal za njo. Ona bi najbrž rekla, da je bil skoraj običajen dan. Neobičajne so bile samo rože.

Ropar Delavske Hranilnice si bo Dan Žena zapomnil za vse življenje. Kakšno smolo moraš imeti, da greš oropat banko, nabašeš pa na policista v civilu? Večja bi bila samo Mirela Čorić. Iz virov, ki jih ne bom imenoval, sem slišal, da se mestni lumpi in ostali razbojniki izogibajo tarč v centru prestolnice. Zato, ker se bojijo policistke iz Rakove Jelše Mirele Čorić. Baje je eden pred podvigom, na Trdinovi celo preverjal, kdaj je Čorićeva na dolžnosti. Za kriminalce je očitno največja sramota, da jih ujame ženska. Čeprav je Mirela bolj »moškinja« po Vodebovi definiciji. Jaz se ne spomnim, da bi me kdaj aretirala ženska. Je pa pred desetletjem name policistka Bežigrajske PP potegnila pištolo, ker se me je ustrašila. Pred delavnico avtomehanika Kramžarja v Črnučah sem se zapletel v spor. Posredovala je policija. Policistka je bila tako živčna zaradi moje navzočnosti, da je najbrž narobe razumela mojo kretnjo. Policist je od mene hotel osebno izkaznico. Ker sem prehitro segel v zadnji žep, je policistka potegnila pištolo in kričala name, naj se uležem. Da bi se ulegel sredi Žorgove pred Jožetovo bajto? Ker je baba živčna zaradi dejstva, da sem bivši specialec in potencialna »budala«? Ne, nisem se ulegel. Niti pod razno. Sceno je umiril in babi vzel pištolo njen kolega, malo manj živčen policist. Jože se je medtem smejal na balkonu.

Kako naša vojska? Davno je že tega, kar sem slekel uniformo Slovenske vojske. Mi pa ni vseeno, da je vojska pred razpadom, čeprav drugače niti ne more biti. Po Jelušičevi so se začeli katastrofalni časi. Poveljniški kader po meri SDS, ministri pa po meri SD. Recept za katastrofo. Opažam, da ima v Ljubljanskem Dnevniku svoj stalni prostor Vid Drašček, ki se čuti poklicanega, da dnevno komentira stanje v vojski in na Vrhniki. Strokovnjak? Podobno kot Drašček, ima prostor zagotovljen Krivic, samo za področje prava in jamranja. Nekdo me je celo prepričeval, da so Drašček, Peinkiher in Krivic zunanji sodelavci Dnevnika.

Do volitev so še trije meseci. Cerarjeva ekipa mrzlično forsira projekt drugi tir, čeprav Ustavno sodišče še ni odločilo o referendumski mini davkoplačevalca SDS Vilija. Večina iz Cerarjeve ekipe si je v projektu drugi tir zagotovila dobro plačane službe. Ker jim je kristalno jasno, da po juniju 2018 nihče od njih ne bo več minister, poslanec ali državni sekretar.

Tonin se vidi kot edini možni mandatar na desni. Janša in verniki pa v smeh. Tonin še v Kamniku ne more nositi hlač, pa bi jih rad na Gregorčičevi v Ljubljani. Te komedije ne bodo nikoli posneli, na to se lahko zanesete. Ampak zdaj prihaja njihov čas. Tri mesece nas bodo bombardirali z neverjetnimi obljubami, ki jih še Aladinova čudežna svetilka ne zmore uresničiti. Obljuba 3000 evrov za vsakega otroka pa je mikavna samo za romsko skupnost v državi. Njim je način življenja, naštepat čim več cigančkov, da se socialni transferji in otroške doklade vrtijo okoli 2000 e mesečno. Zdaj pa še ekstra bonus 3K! Sanjsko življenje. Kar jim zmanjka, prinesejo tatvine in staro železo. Primc je končno dobil svojo volilno bazo, cigane.

V bran Juretu Mastnaku. Tiste blazne farške krote Norme v resnici ne bi nihče niti s palico »diral«. Zato je vaša lažna skrb za njene spolne užitke odveč. Ona že bi v pogrošnih sanjah jebača, resničnost pa je mehko vampasti Primc. Pa dobro jutro. end
     
izviren tekst je na Mikstone

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je