Preskoči na glavno vsebino

Pleasant memories


Aktualna blamaža Janše me je spomnila na pokojnega dr. Jožeta Zagožna. Nekaj vem zagotovo. Če bi bil dr. Jože Zagožen še živ, SDS ne bi nikoli najela »kredita« oz. plasirala svoj umazan denar preko Roka Snežića. Niti v sanjah. Brez dr. Zagožna bi stranka SDS zdavnaj potonila v močvirju umazanih financ. Po smrti dr. Zagožna je na njegovo mesto stopil prav Snežić in Janšo zapeljal v svet balkanskih narko kartelov. Posledice so več kot očitne.

Znano je, da Janša več časa, denarja in osebja nameni za nadzor političnih zaveznikov kot sovražnikov. Nekje okoli leta 2000, morda leto kasneje, sem dobil zoprno nalogo. Janša je naročil »preventivni« varnostni nadzor Jožeta Zagožna. Nanj se je spravila domala vsa takratna skupina pod poveljstvom Njavra. Na meni je bilo, da ozvočim družinsko stanovanje Zagožnovih na Hafnerjevi ulici. Nalogo sem izvršil, potem pa je sledila blamaža. Zagožnu je nekako prišlo na ušesa, da naj bi se Janševa skupina za posebne naloge ukvarjala z njim. Zato je na jutranjem kolegiju pri predsedniku stranke izjavil, da mu je iz stanovanja izginil denar. Iz predala v spalnici je izginila ovojnica v kateri je bilo 600.000 SIT, je dejal. Ni pa vlomljeno. Kaj naj si mislim? Pogled je uperil v Janšo, on pa v Njavra.

Po kolegiju me je Njavro napadel, kako sem lahko iz stanovanja Zagožna ukradel 600.000 SIT? Njavro je res pravi Kekec. Nihče mu ni nič ukradel. To je navrgel, da je dosegel točno to, kar se je potem zgodilo. Zagožen je bil stari maček Udbe in vešč njenih prijemov. Že isto dopoldne mu je postalo jasno, kaj je na stvari. Njavro je namreč naredil hajko zaradi Zagožnove izjave, da je izginil denar. Zagožnu pa ni bilo treba dosti, da je izvedel, da se v »skupini« išče krivca! Tale spodrsljaj z Zagožnom je bila ena večjih napak takratne Janševe ekipe.

Za enega večjih dosežkov te skupine pa velja razkrinkanje Cirila Pucka po izdaji. Njegov glas je takrat za desetletje ustavil demokratični razvoj Slovenije. Brez tistega glasu ne bi bilo desetletne vladavine LDS. Janša in njegovi politični sopotniki tistega časa so bili prepričani, da bodo Drnovškovi nekoga »kupili«. Najbolj zrele kandidate za »izdajo« smo nadzirali. Pucka takrat ni nadziral nihče. Nihče ni pomislil, da je on izdajalec v rokavu Drnovška. Ko se je že zgodilo, je bilo prepozno, Slovenija pa obsojena na kupljeno namesto izvoljeno oblast.



Ko se je zgodil Pucko, je Janša naj poslal vso para mašinerijo. Uspeh ni izostal. Pucka smo uspeli posneti, ko je na skrivni lokaciji v Dolskem pri Ljubljani sprejemal čestitke od LDS ovcev. Posneli smo ga tudi, ko mu je Igor Bavčar izročil škatlo za čevlje Bata. Kaj je bilo v škatli, nismo nikoli uspeli izvedeti. Janša je menil, da je bila v škatli gotovina. Zato smo v identično škatlo zlagali slovensko in nemško valuto, da bi približno ugotovili, koliko je stal njegov glas. O tem mirno lahko povprašate kar Janšo ali Pucka, če je še živ. Smo bili pa vsi vpleteni razočarani, ker se potem ni zgodilo nič. Pričakovali smo, da bo Janša sklical tiskovno konferenco in razkrinkal kupovanje Pucka. Pa nič od tega. Leta kasneje sem izvedel, da je Drnovšek vedel za naše dejavnosti in utišal Janšo. Kako, mi ni znano.


Volitve 2018 so pred vrati. Gre za zadnjo veliko ofenzivo Janše in stranke SDS. Janša gre tokrat na vse ali nič. Če bo pogorel, bo to njegov politični konec. Zato so tokrat dovoljena vsa sredstva ali »the war is ON«. klapEND


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je