Preskoči na glavno vsebino

Deda ne gre nikamor!

30K

Marsikaj se dogaja, pa ne pišem o neumnostih. Kaj je zjebalo  Vinka in njegovega dedka? Pa ne Vasleta, še manj Gorenaka. Vinko je car. Tako si pravi. Da bo zbral težke face in naredil nekaj velikega. Pa je zraven povabil še mene. Okoli je pošiljal prošnje za denar, povsod z mojim imenom med ekipo. Da je jamral za denar, takrat ni igralo neke vloge. Kdo pa danes ne jamra? Pa mine nekaj časa in car Vinko sporoči, da odpadem. Se pravi, ne rabi me, kljub vsem velikim besedam, vabilu na morje in slavi naproti. Veš kaj, mi je kratko izstrelil. Car vseh carjev, The Bosna Đuro Hollywood te ne mara. Odjebi, ker bosancu Đuru ni bilo všeč, kar si  o njem nekoč pisal. Zate ni prostora, slave in kruha, jasno? Jasno!

Ampak, ampak veš, denar pa vseeno lahko zrihtaš. Se govori, da te strici podpirajo!

"A bejž no bejž, strici praviš? Tapravi strici, Zemljarič, Kučan in tovarišija"? Iz tvojih ust v božja ušesa, bi dodal ustavno nedolžni!

Hmm? Prav, strice bi pa denar, mene pa kurc gleda! Pa ni blema bolnik žlehtni, pljuni račun, od Udbe do Erjavčeve čakajo le nate. Šifra Traktorist, ha ha. Pa hvala za rože. …«šta piše neke svinjarije o meni« #bosna


Sorry, ne štekam. V čem je fora, res ne štekam. Dobra mujo, dobra. Ta Vinko se piše Anžlovar, s tisto navlako zraven. #NaPičko

p.s. Ej Vsi; no more HAPPY

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je