Preskoči na glavno vsebino

Urok laži in sprenevedanj!

Janez Janša je manipulator in lažnivec

Urok Depale vasi je dokaz, da desničarjev ne gre resno jemati. Rekel sem si, da ne bom gledal napovedanega dokumentarca režiserja Možine. Pa sem vseeno ga. Pričakoval sem vse kaj drugega, kot kolaž arhivskih posnetkov in spremnih besed, ki jih je napisal Janez Janša. Kot ponavadi Janša in SDS trdijo, da nimajo nič s filmi, ki nastajajo kot po tekočem traku. Kar seveda ni res. Pred časom sem objavil korespondenco med Možino in Krkovičem, kjer se dogovarjata za termin z Janezom Janšo. Možinov dokumentarec pa se gleda, kot bi sedel z Janšo za mizo in poslušal njegovo obsesijo s Kučanom.

Zgodba o Depali vasi se je začela in končala z mano. Informacije, ki sem jih nosil je Janša spremenil v prvovrsten političen škandal. Če bi se res dogajalo, kar je Janša kasneje očital strukturam MNZ, bi bila aretacija v Depali vasi opravičljiva. Tako pa smo vsi dobro vedeli, da ni nobenega Kučana in Udbomafije v ozadju. Mudilo se nam je Smolnikarja zvabiti v past, da bi mu podtaknili dokumente. Šele po njegovi aretaciji je Janša nameraval sklicati tiskovko in obtožiti Kučana zarote. Pa se nam ni izšlo. Mladina nas je prehitela in Janša je moral v okope namesto v napad. Če bi Janša prvi sklical tiskovko in javnosti sporočil, da smo prijeli "sovražnega" agenta pri primopredaji vojaških tajnih dokumentov, bi šle stvari v želeno smer. Tako pa se je vse sfižilo. 

Janševi podaniki prisegajo, da sem največji lažnivec in provokator v deželi pod Alpami. Afera Depala vas je nastala na podlagi mojih stikov in poročil s kriminalisti in Smolnikarjem. Ostale like iz Kučanovega kroga je dodal sam obrambni minister Janša, jaz pa sem jih narisal in vključil v izmišljena poročila. Dokumente smo sami ponarejali po naročilu Janše, jaz pa sem jih nosil Smolnikarju in Kosu. Pisalni stroj nisem uničil, kot mi je bilo naročeno. Pred dvema letoma sem ga izročil NPU. Da se enkrat neha laganje okoli Depale vasi. Pa ni bilo interesa, da bi kdo državljanom nalil čistega vina. Pisalni stroj se je na tožilstvu izgubil za vedno. Mladi Jaka Brezigar je na tožilstvu poskrbel, da mame Barbare ne morem več spraviti v težave.


Možinov "dokumentarec" desničarji hvalijo kot zveličano resnico. Pa je v resnici lažniva zlepljenka za potrebe obsojenca. Vso resnico o Depali vasi in moji vlogi na dvoru Janeza Janše sem opisal v Mikstone special blogu. Resnica za desničarje nikoli ne bo sprejemljiva opcija. Največja laž pa je, da za Depalo vas nihče ni bil obsojen. Depala vas se je zgodila zaradi tajne operacije Marinec. Dve leti po dogodku v Depali vasi, me je zaradi vloge v operaciji Marinec, Ljubljansko Okrožno sodišče obsodilo na leto dni zapora. Sodil mi je sodnik Mitja Šinkovec, soprog Kučanove svetovalke Špele Furlan. Obsodil me je, ker me za delovanje pod krinko, ni pooblastila prava oseba. Darko Njavro ni bil pooblaščen, da mi določene stvari ukaže, niti Krkovič niti takratni direktor VOMO Mikuš. Samo minister Janša je lahko izdal tak ukaz. In ga tudi je. Ko pa sem bil zaradi tega na sodišču, sem o tem molčal. Ker sta me tako prosila Janša in odvetnik Hribernik. Češ, da je zadeva uperjena v Janšo in naj ga ne izpostavljam in se zagovarjam s sklicevanjem nanj. 

Bomo poskrbeli zate, če boš obsojen zaradi tega, me je pomiril Janez. Dobil sem leto dni zapora, zase pa sem moral poskrbeti sam. Jebi se Janez. Za to in za vse, kar je sledilo. Na Dobu te čaka račun. klapEND

mikstone.si

Janez Janša, Dob 2014 #obljuba

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je