Preskoči na glavno vsebino

Glavobol


Včasih mi je vsega tako dovolj, da ni za povedat. Dan za dnem je isti v tej mračni, megleni prestolnici. Folk, ki hodi mimo mene v glavnem gleda grdo in v tla, če slučajno ni zaposlen s svojim najpametnejšim telefonom v mestu. Jaz ne vem, zakaj smo si ljudje sami tako jebeno  zapletli življenja. Povsod neke položnice in računi, obveznosti od zore do mraka, skratka iz življenja smo naredili depresivno štiripasovnico. Narod je zasvojen s politiko. Kar se je izkazalo za slabo, zelo slabo. V bolj normalnih državah kot je Slovenija,  državljani ne ved o kdo je premier in kdo zunanji minister. Ker to ni pomembno, ker stvari štimajo. Pri nas pa, saj veste, brez veze sploh kaj komentirat. Me pa zanima, če so Brenčička, Cerar in Mramor ostali brez konkretne gotovine,  da so se pustili za drobiž dajati v zobe celemu narodu.

Pri nas je cela falanga politikov, ki ne znajo nič delati v življenju. Gre za razne Jakiče, Kacine,  Alenke, Janije, Karle in očitno Mirkote.  Ampak za vse njih, plus Natašo Pirc Musar je država očitno dolžna poskrbeti. Tole svaljkanje iz enega državnega položaja na drugega, odvisno od uspešnosti omrežja na volitvah, je navadna svinjarija. Tisti tepec iz KPK itak nima nobenih pooblastil, boji pa se še svoje sence.

Kaj bi rad zdaj tale luzer Jani Moderndorfer v SMC? Otepali so se ga pol leta, da je prevelika ptica selivka in  izdajalec. Če je izdal Zokija, bo izdal tudi Cosa Nostro. Potem pa Cerarju sredinec pokaže poslanec njegove stranke, ki ga nihče niti ni poznal in reče adijo. Karl je bil zadovoljen kot majhen otrok,ki mu daš sladoled. Potem pa šok. Jani Moderndorfer, ta izgubljeni otrok Mira Cerarja, se je vrnil, domov. Matematika,  je zabrusil Erjavcu na parlamentarnem hodniku Cerar, matematika Karl.
Kakšne težave imajo tisti bogato plačani cepci iz NLB ne vem, ker jih slabo poznam. Medja, pokeraš po duši je v petek dojel, da v roki drži preslab par, da bi izzival in blefiral. Zato je raje položil karte in odstopil. Baje je ta trenutek NLB v dobri formi, če je verjeti ekonomistom. Celo v tako dobri formi, da politika spet vidi priložnost za lomastenje po sefih in plenjenju dobička. Saj je državno, bomo že davkoplačevalce nafukali še enkrat več. Kaj se pa zamudimo? Medjo so uradno nagnali, ker je pokazal preveč neznanja in povzročil preveliko škodo. Ampak on bi odpravnino v višini 12 plač? Ker zakon to ne dovoljuje več, so se barabe iz NLB dogovorile drugače. Medja bo še šest mesecev zaposlen na NLB, da bo dobil tistih 6 plač, potem pa sledi odpravnina v višini šestih plač. Genialno, ni kaj. V službi obdržati nekoga, ki je dokazano zajebal kamion denarja, to je možno edino v Sloveniji.


Janševa televizija še ni zaživela. Deluje pa istoimenski portal, ki je valilnica laži, kot jih še ni bilo. Razen skakalnih rezultatov je večina tekstov izmišljena katastrofa in strašenje tistih redkih penzionerjev, ki imajo računalnik in internet. V imenu resnice! Čigave? Janševe, čigave pa?

Do danes nisem slišal, da bi kdo od odgovornih odgovarjal za primitivne napade na Aščićevo. V deželi opankarskega žurnalizma to ni bilo niti za pričakovati. Niti enkrat nisem zasledil, da bi se Janšev odbor za izpuščanje kriminalcev iz zapora zavzel za brigadirja Petra Zupana. Seveda ne, on ni njihov niti ni lopov. Vsakega slovenca bi enkrat peljal pogledat, kako izgleda zapor Puščava. Ne verjamem, da bi mi kdo verjel, da sem jih pripeljal na pravo mesto. Kaj pa je to, počitniški dom ali letovišče? Karkoli že, Puščava ni zapor, zato razni Kordeži in podobni tiči veselo sklepajo dogovore s tožilcem Kozino. To je tožilec, ki ti za primerno nagrado uredi bivanje v Puščavi.

Če kaj sovražim, so to selitve. Potem, ko sem se vrnil iz zapora v Novi Gorici, me je doma čakala odpoved. Ker sem to jaz in je lastnik stanovanja medtem spoznal internet in mene, kot me tam prikazujejo razni domobranski fanzini, je šlo spet vse v franže. Pa spet  oglasi, klicarjenje, razlaganje,  iskanje pritličja z atrijem in preverjanje, če so živali dovoljene. Selitev v najbolj neprimernem trenutku. Kar se selitev tiče, mi itak noben trenutek ni primeren. Spet iskanje denarja in sekiranje. Priznam, utrujen sem od tega življenja, res utrujen. Najraje bi zaspal za par mesecev, pa naj se problemi sami rešijo, če se hočejo. Nisem pa pozabil, katera lažniva svinja mi je nakopala te sitnosti. Me nič ne stane, če ga kje počakam in mu stolčem gobec do neprepoznavnosti. Kaj se pa zamudim?


Sovražni govor je v Sloveniji dobil domovinsko pravico, sovražna dejanja pa so tik pred tem. Pa potem? Se bodo za nami podile predpotopne Škode cagave Policije? Skoraj zagotovo, služba je le služba, kajne cagavi copsi. Zamera gor ali dol, SEP je ta trenutek edina enota, ki si zasluži ime Policija. Mogoče bi lahko omenil še enoto za izvršilne ukrepe, ampak tam se zadnje čase bolj ukvarjajo z dilanjem droge kot lovom nanjo. To so dejstva. Lahko ti zrihtam 100 gramov heroina za 1200 evrov, mi je ponudil kriminalist, zaposlen v omenjeni enoti. Nabijem na kurac 100 gramov, kriminalista in še koga zraven. Umazanci. Saj bo padlo 35% zvišanje plač. Res ste kekci. Plače vam bodo zvišali za 1% in vas poslali na cesto. No, saj ste tam tudi sedaj, inkasanti. 8 milijonov evrov je proračunski primankljaj, ker kvazi stavkate. 8 milijonov. In potem naj mi kdo reče, da niste mestni inkasanti? Odbora 2014 pa se bojite, kot da so pred sodiščem postrojeni elita enota SS, ne pa napol mrtvi zombiji kriminalca Janše in buzeranta Gorenaka. klapEND 

  

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je