Preskoči na glavno vsebino

Falsum cultura-Qui est duplex

Papa vam ne bo oprostil, pizde

A bi moral kaj napisat te dni? Najbrž ne. Vse je bilo zdavnaj povedano in še danes vse drži. Od A do Ž, če sem natančen. Jutri je na sporedu praznik. Kakšen že? Praznik praznih besed, prežvečenega Cankarja in kulturnikov, ki to niso. Zakaj obstaja Ministrstvo za kulturo? Vsak uspešen kulturnik, umetnik ali kar je teh kategorij, danes nastopa na trgu. To ste hoteli, to imate. Trg in publika sta edina verodostojna ocenjevalca. Uspešni nimajo težav z eksistenco. Samozvani umetniki pa so prisesani na državne jasli. Še več je tistih, ki bi to radi bili. In v tem je ves štos. V denarju. Ministrstvo za kulturo je prvo, ki bi ga ukinil, če bi imel jaz kaj z oblastjo. Poleg mnogih agencij, uradov, direkcij, občin, lažnih institutov in kar je te izkoriščevalske navlake.

Kdo so lažnivci v tej državi, je znano vsem. Pri t.i. medijih v lasti SDS ne gre za drugačne poglede, neko drugo resnico ali drugačno poročanje. Gre za načrtno svinjsko laganje, poniževanje političnih nasprotnikov in vseh, ki se ne klanjajo domislicam napol norega in napol senilnega Janše. Ljudi, ki so v SDS ali podpirajo SDS, ne moreš jemati resno. Edini argument jim je, da se Janez bori proti komunistom. Leta 1988 bi jim še verjel. Zadnje četrt stoletja so komunisti izumrli ali izginili. Kar jih je ostalo, so se natepli v SDS. Zato je vsaka debata brezpredmetna. Vse se začne in konča z žaljivim obmetavanjem in grožnjami, kaj bo nekoč, ko Janez pride na oblast. K sreči tega nekoč nikoli več ne bo.

Prebral sem odlično kolumno g. Gregorja Hrovatina. Priporočam branje vsem. Kdo že to posluša? Pretežno domoljubne ovce tipa Brščič ipd. Bi kaj dodal, pa ni kaj dodati. Vse, kar mi je ležalo na duši v zvezi s to govejo pizdarijo, je g. Hrovatin odlično ubesedil.

Policija je uprizorila sramoten lov na čarovnice. Žrtev pa najmanjša možna ribica Danilo Lavrinc. Po poročanju sem bil prepričan, da je padel eden od šefov na Litostrojski, ki je res pomemben člen ljubljanskega organiziranega kriminala. Lavrinca pa so zaprli zaradi tabletk za spanje, neprijavljene municije (za to bi lahko zaprli 99% policajev) in ponarejene viagre. Filip pa je nepomemben cestni preprodajalec . Skratka sramota za Policijo. In nekih drugih časov se spomnim, da so nekateri policisti in kriminalisti za denar igrali taksiste velikim preprodajalcem. Isto se dogaja danes, samo igralci so se zamenjali. Za konkreten denar in konkretne količine heroina in kokaina. Ne pa prgišče tablet in 603 evre, kolikor so zasegli Lavrincu. Tablete, ki so mu jih zasegli, pa nimajo nobene vrednosti na narko trgu v centru Ljubljane. Na tem trgu se prodajajo »dormiči«-dormicum, »apači«-apaurini, sanvali, substitoli, subotexi, »sok«-metadon, tramal ipd. Kar so zasegli kolegi Lavrincu, nima tržne vrednosti. Isti kurac kot, če bi mu zasegli Aspirine, Lekadole in Nalgesine.  Skratka tole z Lavrincem ima najbrž drugo ozadje.   

Ko je padli koprski župan preprodajal kokain, so mu pri tem pomagali nekateri koprski policisti. Pred leti sem natančno opisal, kako je to izgledalo, ker sem bil del te verige (dokler me niso zaprli). Do danes še nisem slišal, da bo kdo iz koprske policijske uprave "nasankal" zaradi tega. Še manj iz ljubljanske, čeprav vem, da skoraj vsak kriminalec pozna kakšnega policaja ali kriminalista, na katerega so obrača za takšne in drugačne informacije. Če jaz ne bi poznal nikogar in me nikoli nihče ne bi o ničemer obvestil, bi me zdavnaj ujeli, kadar so me lovili. Tako pa sem bil več ali manj korak pred njimi. Pa ni šlo vedno za »prijateljske« informacije. Se je zgodilo, da sem se mislil ustaviti na razgovoru na Trdinovi, pa mi je bivši sošolec Hovnik povedal, da me pravzaprav iščejo zaradi pripora. Namesto na Trdinovo sem potem šel za nekaj časa v ilegalo.

Jutri se bom v velikem loku izognil centru Ljubljane. Lahko me kap, če spet vidim zbrane tiste starine pri Prešernovem spomeniku, ki onanirajo na vsako leto iste recitale. O dete, kaj je tebe treba bilo, mamico vam, zmešano megleno…..

Krava
Kobal! Vse ste povedali. Samo še ubili ga niste. Kaj bi šele bilo, če bi Kobal za honorar pobasal več milijonov evrov, kar so storili premnogi znani Janezi in Micke, pa se jim ni skrivil las. Če vas prav razumem, naj se Kobal zapre v stanovanje in umre. Delati ne sme, v trgovino ne sme, ljudje se ga izogibajo, sledi samo še peticija za odvzem državljanstva. Na svoj račun je prišla pozabljena in odslužena Desa Muck, ki je očitno diplomirala iz depresije. Dnevnik ji je dal na voljo celo stran, da je zlivala gnojnico na dovčerajšnjega prijatelja, ki njej ni storil nič slabega. Slovenci ste res »orng« dvolični hinavci. Tip, ki je kot župan okradel občino, je lahko spet kandidiral za župana taiste občine? Saj se mi ne da naštevat, saj sami veste za vse primere. Plus tiste, v katere ste sami vpleteni in se tresete, da vaša skrivnost ostane večna. Najbrž bo, upanje umre zadnje. LoL.

Potica, Prešern, cviček, harmonika, lep kulturni praznik vam želim. #Beeeeeeeee    
zlovenčki kremeniti

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je