Preskoči na glavno vsebino

2019

Novo leto je tu. 2019. Leto, ki bo drugačno. O politiki in njenih prisklednikih sem povedal vse. Nimam več kaj dodati. Letos se bom ukvarjal z drugimi stvarmi. Kar bom napisal, pa zagotovo ne bo tema za kokošnjak na Tavčarjevi ali Mali ulici. Alenka Bratušek je zadnja, ki zaradi bloga išče "pravico" in "zadoščenje" na sodišču. Za vsako trditev o njen obstajata vsaj dve priči, ki bosta potrdili zapisano. Tako, da bomo na koncu paberkovali o razžalitvah, obrekovanja bodo pa meso postala. Kot ponavadi, kadar pripeljem priče v tisti bajto.

Dnevno politiko, sovražni govor in podobna aktualna jajca pa vam vračam nazaj. Kot padli PV lani; Vračam vam nazaj! Ste dobili kaj vrnjeno? Mislim da ne.

Kaj se aktualnega dogaja v državi, ne vem. Torej je vse po starem. Levi nažigajo po desnih, desni dobesedno serjejo, sredina pa pobira smetano. Če sta Šarec in njegova druščina sredina? Tole s sredino v Sloveniji je šala. Sredine nikoli ni bilo. Bila pa je mogočna LDS. Če prečrtate kratice vladnih strank in berete samo imena, vam bo v obraz skočil LDS. Očiščen in malce prebarvan. Novi šef pa je bil baje zdavnaj potrjen. In igralske imitacije so imele konkreten namen. Murgle gledajo v prihodnost. Za Trstenjakovo bi to težko zapisal, saj tam še vedno sedi stari osamosvojitelj Janez. Le osamosvojitev je zdavnaj izgubila ves sijaj, zato Janez zadnja leta obuja II.WW in poveličuje fašiste.

Šport. Svetla zvezda našega športa je Luka. Priimka mi ni treba zapisati, ker ves svet ve, za koga gre. Tiste nad pridevnike naših športnih novinarjev ne bom ponavljal. Najbrž imajo sami težave, ker ne najdejo več besed s katerimi bi zadovoljili urednike. Se pa sprašujem nekaj? Komu je npr. namenjen pol stranski zapis o tem, kaj je Luka objavil na Instagramu in kje lula njegov kuža? Vsak, ampak res vsak, ki ga zanima Luka ali katerakoli druga slavna oseba, si sam pogleda njegove objave. Ciljna populacija teh zapisov so lahko edino kakšne stare mame iz zaselkov, kjer nimajo elektrike in vode. Če to še obstaja v Sloveniji?

Danes, ko vse informacije izveš iz "prve roke", vidiš jih v živo, ne rabiš kupovat časopisa, da boš prebral, kar si videl in slišal. Ali pač? Dve plačljivi aplikaciji sta dovolj, da lahko ti postaneš vir informacij za ovce. Če to seveda želiš.


Sneg se obeta. Nekje že sneži. Nekaj, kar me ne zanima. Danes zjutraj sem prvič slišal ime Timi Zajc. Ne, res me ne zanima kdo je to. Noben šport v nenormalnih vremenskih pogojih me ne zanima. Smučanje pa je itak na big time OVER rating v naši deželi. Svetovni pokal, svetovno prvenstvo....SKI...? Mogoče deset držav na svetu fura profi smučanje. Svetovni pokal? Prej pokal alpskih in skandinavskih držav plus eskoti. Svetovni pokal v smučarskih skokih je še večji lokalni poden. Udeleženci pa so za moje pojme "drugačni".

Ne najdem besede, jo raje ne bom iskal. Bom takole zapisal. A je kdo med vami med skakalci videl normalnega tipa? Da ima vsaj 180 cm in 80 kg? Da približno izgleda tip? Ne. Čemu je to podobno? Avtobusu šolarjev!

Petek je, saj veste kako in kaj!
 




Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je