Preskoči na glavno vsebino

Za domovino, križ in fašizem


Jože Pučnik? Oče slovenske države? Ne bom se spuščal v polpreteklo zgodovino, ker si jo vsak razlaga po barvi politike, ki ji pripada. Kdo je bil Pučnik in kakšen je bil njegov doprinos k slovenski državi, bodo objektivno ugotavljali zgodovinarji čez kakšnih sto let. Dan danes njegovo ime zlorablja Janez Janša in njegova sekta SDS. Ulica, letališče in zdaj še hiša Jožeta Pučnika.

Zdaj pa se vrnimo v malo manj polpreteklo zgodovino. Janez Janša in njegov peklenski načrt. Nekega turobnega večera leta 1992 nas je v Kočevski Reki nagovoril Tone Krkovič; »Janez bo kmalu kandidiral za predsednika stranke SDSS. Pri tem mu bomo pomagali po naših najboljših močeh«.

Janez je bil naš obrambni minister. Za nas je bil takrat bog. Za večino mojih takratnih sodelavcev je bog še danes. Specialna brigada Moris je bila res posebna v slovenski vojski. Kakšen je bil uradni status brigade, vam je znano. Namenjena je bila za zaščito državnega vodstva v izrednih razmerah. Izredne razmere so bile recimo do odhoda zadnjega vojaka JLA iz Kopra. Pa ne toliko zaradi njih, kot zaradi vzporedne trgovine z orožjem. Medtem, ko se je JLA vkrcavala, smo mi nekaj sto metrov naprej raztovarjali orožje, namenjeno Tuđmanovim borcem.



Iz brigade za zaščito državnega vrha se je izoblikovala skupina dobro izurjenih specialcev, katere edina naloga je bila izvrševanje ukazov Janeza Janše. Že leta 1992 smo bili oboroženo nasilno krilo stranke SDSS. V bistvu od takrat, ko je Janša vstopil v SDSS. V Morisu smo laično spremljali dogajanje, zato je bilo za nas presenečenje, da je šel naš Janez v SDSS. Vsi smo pričakovali, da se bo pridružil bratu v orožju Igorju Bavčarju v takratno Demokratsko stranko. Tam je bil tudi Dimitrij Rupel, Danica Simšič in še nekaj imen, ki so se nam vojakom takrat zdela kul.

Krkovič nam je pojasnil, da bo Janez v SDSS najlažje prevzel stranko in se zavihtel na čelo. Brez stranke in Janeza na njenem vrhu, ne bomo preživeli, nam je širil politična obzorja ljubi Krkovič. Kmalu smo izbranci, ki se nas je kasneje po zaslugi tednika Mladine prijel vzdevek »Paravomo«, dobili nove zadolžitve. Če me spomin ne vara, je bil to naš ognjeni krst na prepovedanem terenu. Janša se je naskoka na vrh SDSS lotil tako, da se je spravil na takrat ključne ljudi v stranki. Jaz sem veljal za najbolj sposobnega in »neustrašnega« Janševega specialca. Njavro pa je veljal za najbolj zvestega. Krkovič je zanj dejal, da mu je bolj zvest kot domači pes.

Jaz in Njavro sva bila izbrana, da se lotiva takratnega predsednika SDSS, idejnega očeta osamosvojitve, Jožeta Pučnika. Ko sva nalogo opravila, je bil Janez Janša okronan za predsednika SDSS, Jože Pučnik pa je strt in v solzah zapustil Slovenijo. Danes gledam njegovega sina Gorazda, kako se plazi za Janšo in hvaležno zoba drobtine, ki mu jih nameni nori kralj SDS-a. SDS je nastal, ko se je Janša odločil, da so trije S-ji preveč. Dva sta dovolj. Pa tudi formulacija SS brez D mu je pisana na kožo.



Po tem, ko sem se izkazal v operaciji »Pučnik«, sem se na podoben način lotil Peterleta, Hvalice, Bajuka in umirajočega dr. Drnovška. Razen pri Drnovšku, sem v ostalih primerih imel popolnoma proste roke pri operativnem delu. Janša je zahteval rezultat. In ga tudi dobil. Redki danes v SDS vedo, da smo se za finale Pučnika tudi fizično lotili in mu odkrito zagrozili z obračunom, če o tem kdajkoli spregovori. Pučnik se je bal za sina in molčal. Ob odhodu iz Slovenije je meni in Njavru, ki sva ga nadzirala, zabrusil; »Ustvaril sem pošast, enkrat bo požrla tudi vaju. Zbogom fanta«.  


Za domovino, križ in fašizem, z Janezom naprej. klapEND


Izviren tekst je bil objavljen na uradni spletni strani Mikstone blog

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je