Preskoči na glavno vsebino

Winter is coming


Evo njega. Sneg. I hate this sheet. Mraz, sneg, vlaga in megla. Vreme, ki je Slovencem očitno pisano na kožo. Mene pa ubija. Nikoli, ampak nikoli ne bi mogel živeti z žensko, ki ima rada sneg, zimo in smučanje. Hvala lepa za ledene »užitke«. Ta trenutek me npr. najbolj skrbi, da ne bom končal v kakšnem hladnem mestu v ZDA. Zime v New Jerseyu so hladne. Miami, Orlando in Sacramento so veliko bolj privlačna mesta, vsaj kar se klime tiče. A ni vseeno kje končaš, saj se vse dogaja v dvoranah? Kakor za koga. Jebeš zimo in sever.

Kako domača scena? Slišim, da se farška podgana Primc spet ni uvrstil. Tokrat je baje kandidiral za mestni svet. Katera zarota je tokrat kriva, da božji sin ni bil izbran? Ljubljana ni Slovenija, komur to ni jasno, nima kaj iskati v politiki. Ne moreš osvojiti Ljubljančane z domoljubnimi prijemi, halo. Ljubljana je Jugoslavija v malem. Zoran to dobro ve, Murgle pa tudi. Prej bi kakšen dirty levi kanididat spodnesel Jankovića, nikakor pa nihče z desnega pola. 

Ker Janša ni od včeraj v politiki in mu je klima v prestolnici poznana (za cirkus pred Tavčarjevo so vsak teden uvažali vernike iz podeželja), je edini zaključek, da je načrtno ponižal Logarja. Na volitvah ni drugih mest. So samo zmagovalci in poraženci. Pri nas se po zaprtju volišč sicer vsi delajo zmagovalce pred kamerami, ampak to je politika. Verjamem, da bi bil Rok Snežić še najbolj primeren izzivalec za Zorana Jankovića. Če bi Janša mene vprašal, koga naj pošlje v županski boj, bi mu predlagal njega. Se mu pozna, da 13 let nisva govorila, sami porazi od takrat, LoL.

Alenka Bratušek ni tako butasta in zadrgnjena kot Janša. Briga njo za upokojence in zdravstvo. Bog in Milan ne dasta, da bi postala ministrica za zdravje ali socialo. Ampak! Pred volitvami je bilo jasno, da ne more otresati o drugem tiru in evropskih sredstvih, saj ne bi dobila niti pet glasov. Pot do tja je bila vrhunsko izpeljana. Erjavcu je enostavno ukradla lažno skrb za upokojence in še v sanjah drdrala, kar so jo naučili svetovalci. No, tam kjer jo poznajo, je pogorela. Tiste zaostale glave, ki večno nasedajo Erjavcu, pa so zdaj nasedle njenim lažem. Tako se je SAB uvrstila v parlament z osebki, ki jih sicer ne bi zaposlil niti na tržnici. Maša Kociper aka mali krogec, pa ne me jebat, lepo vas prosim.

Drugo največje mesto v državi, interesni poligon male podgane Bojana Požarja! Kangler in Arsenović v drugem krogu? Štajerci, kako zdravje? Je res tako hudo, da ste pripravljeni na skok v preteklost in znane koruptivne in nepotistične prijeme Franca Kanglerja? Že res, da ga sodišča kot po tekočem traku oproščajo. Čigava sodišča so to? Na katerih instancah ga oproščajo? Vrhovno, Ustavno! Vse jasno. Arsenovića ne poznam. Poznam pa mariborsko podzemlje. In oni poznajo njega zelo dobro. Še en Janković, tokrat štajerski. Če pa pogledam Fištravca, vam vse oprostim. Ali pa ne. Kako ste mogli po vstajah ustoličiti to lažnivo škilasto pohlepno govno s klobukom. To mi nikoli ne bo jasno. Poznam precej spodobnih Mariborčanov, ki se takrat niso hoteli izpostaviti. Pa bi se morali. Zdaj bo Fištravec lazil po sodiščih in vsakič bo obsojen. Čez pet ali sedem let, pa ga bodo Vrhovna in Ustavna sodišča oprala vsake krivde. Kolo se obrača. Dokler si na njem, se boš vrtel. Kajne dragi politiki.

Naše občine so organizirane kot mafijske družine tipa Soprano. Janković, Šrot, Kontić, Popović! Ti štirje so eklatanten primer mafijskih občin. Za Šrota in Kontića ne vem podrobnosti. Druga dva pa sta tesno povezana s kriminalnim podzemljem v obeh mestih. Popović je celo del mednarodne trgovine s kokainom. Pa se mu ne zgodi nič. Štango mu drži celo kriminalistična policija v Kopru. O prodaji kokaina v Kopru sem pred leti napisal celotno zgodbo z vpletenimi. (Hard Time). Takrat sem bil člen v tej združbi in v Žusterni me je gostil sam župan, ko smo mu dostavili »produkt«. Pa me ni nihče tožil za to.  O Zokiju pa že itak veste preveč. Resnica je večina tega, kar ste slišali in prebrali o njem. Še več, Zoki je baraba prve balkanske klase. V zadevi kao farmacevtka pa vam še enkrat povem, da je on največja žrtev. Naivna ovca, ki je trznila na ponujeno pičko in se grdo ostrigla. Zelo grdo, topo rezilo najbrž.

Ne da se mi več. Gram nabijat basekt.

P.S. Alenka Bratušek. V odgovoru Okrajnemu sodišču sem priložil bančno kartico, kar pogumno do prvega BA, prasica gorenjska. Pazi, da te kakšen upokojenec ne porine z mosta, ki si ga zaprla. LoL        

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je