Preskoči na glavno vsebino

Lažnivi klukec Božidar Darko Njavro


Zgodilo se je nemogoče. Donald Trump je postal predsednik ZDA. Clintonova podobno kot Janša nima obraza, da bi čestitala zmagovalcu in priznala poraz. Svet se bo temeljito spremenil. ZDA in Rusija se bosta zagotovo zbližali, ker se je Putinu izpolnila velika želja, da Belo hišo zasede Donald Trump. Najbrž je približno enako število tistih, ki danes slavijo in tistih, ki se držijo za glavo. Slovenija ima to srečo, da novi ameriški predsednik deli posteljo z žensko, ki je naše gore list. Če gre verjeti informacijam iz ZDA, se obeta selitev ogromnega števila Američanov v Kanado. Ko je postalo jasno, da je zmagal Trump, se je sesula spletna stran, kjer so na voljo informacije o pogojih za selitev v Kanado.

Doma je naš vsestranski predsednik Borut Pahor sprejel Ukrajinskega predsednika Porošenka. Javno se je zgražal nad potezo Rusije, ki si je vzela nazaj polotok Krim, ki ga je l. 1953 Sovjetski voditelj Hruščov, Ukrajinec po rodu, podaril Ukrajini. Nedolgo nazaj pa je gostil voditelja Rusije Putina. Kaj mislite, je Pahor navil ušesa Putinu, ker je zasedel Krim? Te risanke ne boste videli. Pahor se je Putinu klanjal, kimal in ga trepljal po rami. Mimogrede se je še zlagal. Putin naj bi ga vprašal, zakaj pošilja vojake v Ukrajino, da se bodo borili proti Rusom? Pahor je prebledel, nato zardel (po besedah prevajalke) in potem Putinu »pojasnil«, da je vojake v Ukrajino napotil državni zbor!? Imam omejena predsedniška pooblastila, se je izvijal iz zagate Pahor. Slovenijo samo predstavljam, vodi pa jo predsednik vlade, je še dodal in pogled uperil v tla. Očitno niste pravi sogovornik, je izjavil Putin in se poslovil od našega multipraktik predsednika. Več od ene izmed prevajalk nisem izvedel.

Prihodnosti za nas očitno ni. Hipotetično, ker prihodnost je. Kakšna, pa je drugo vprašanje. Glede na to, da se je naša politika zavoljo Janše zataknila v letu 1945, je vprašanje vsekakor na mestu. Smo člani EU in NATO pakta. V letih 1941-1945 smo bili del zmagovite koalicije držav, ki je enkrat za vselej obračunala z nacizmom. Kaj Slovenija pomeni za EU? Nič drugega kot državo, ki je nezanesljiv partner. Ko bodo tujci pokupili vse, kar je še vrednega, bomo le še nepotrebno breme nove Evrope. Ugasla svečka, ne pa svetilnik Evrope.

Ker nismo samostojni, temveč del velike Evropske družine, me čudi anemičnost evropskih institucij. Mar ni nikogar, ki bi nam dal vedeti, da dan danes ne gre častiti nacistov, Hitlerjevega wehrmachta in domačih izdajalcev, ki so se borili za Hitlerjevo veliko Nemčijo? Tako kot nacisti, so Slovenski domobranci prisegli Hitlerju. Kdor je prisegel hudiču, naj z njim večno gnije v jami ali rovu za izdajalce.


Pričakoval bi, da bo Slovenija ustanovila institut, ki bi iskal pobite partizane in jim omogočil dostojen pogreb. Janša pa je za poročno darilo Zveru in Valičevi izumil institut, katerega edina naloga je rehabilitacija domobrancev in demonizacija partizanov. Poročno darilo? Je Janša kupil institut, ga opremil in plačal iz svojega žepa? Ne se hecat. Poročno darilo smo kupili vsi Slovenci, vsak mesec pa gre približno 30 plač za zaposlene v tej domobranski palači.

Zloglasni Paravomo je še kako aktiven. Drugače si ne znam razložiti, da se gre Njavro izpostavljat in demantirat nekaj, kar se ga pravzaprav ne tiče. Nihče ga ni obtožil za umor Blaža Furjana. Pričakoval bi, da bo krivec, ki sem ga imenoval z imenom in priimkom, poskušal oprati svoje ime in demantirati moje zapise. Nič od tega. Če te nekdo obtoži umora, ti pa ne odreagiraš, smrdi do neba. Njavro je obiskal buldožerja (Natašo Pirc Musar) in spesnil odgovor. Jaz sem pisal o drugih osebah, umoru na Letališki in Janši. V demantiju je Njavro natrosil laži v obrambo Janše. Najbolj bosa je ta, da me Janša sploh ne pozna. Eden od zvestih vernikov Janše, ki je nekoč delal na MORS-u, je zjutraj pristopil k meni in dejal; »Njavru in njegovim pa močno gori pod nogami. Ves Pentagon je vedel, kam spadam in v prvem mandatu obrambnega ministra so me z njim videvali skoraj vsak dan. Ne poznata se. Ta je pa dobra. Zraven je dodal, da sem bil nesposoben na kvadrat, zato sem bil samo navaden stražar. In temu nesposobnemu stražarju je Janša zaupal najbolj delikatno nalogo, kar jih je kdaj bilo v njegovem mandatu (Depala vas). Bolje bi bilo za Njavra in Janšo, da bi molčala še naprej. Se je morda kdo vprašal, zakaj me gospod kraljevič Janša ni nikoli tožil? Zanimiv precedens. Pišem o Janši in moji karieri, tožarijo me pa nepomembni priveski. Janša nima želje, da bi se kdaj srečal z mano v sodni dvorani. Zato je določil tožnike, ki bodo namesto njega iz mene naredili patološkega lažnivca. Kaj pa Blaž Furjan? Obljubljen odgovor in demantiranje mojih trditev o usodi Blaža Furjana. Nič od tega, samo zlivanje gnojnice po meni in pokojniku, da je droga opravila svoje. Droga? V policijskem zapisniku je priložen test na droge in alkohol. Blaž Furjan je bil ubit trezen, nobene droge niso našli pri obdukciji. Čeprav se je Njavro širokoustil, da ga je »kemik« zadrogiral. Ti ti lažnivi Božidar. Njavro ali Spasić, očitno isti kurac. V službi laži, bi se temu reklo.



Domobranskemu fanzinu Reporter so šteti dnevi. Nov lastnik, novi pogoji, nič več lažnivih člankov in izsiljevanje podjetij za sponzorstvo. Prvi je iz potapljajoče barke skočil v morje Vinko Vasle. Težava Reporterjevih lažnivcev je nova služba. Noben medij v državi ni pripravljen zaposliti Janševih vazalov iz Reporterja. Nova24TV in njihov portal je vse, kar je ostalo od načrtovanega medijskega imperija Janeza Janše. Samo lažnivci in bebci. klapEND    

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je